دانلود کتاب صوتی گانگ هو با صدای باسین ولی نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گانگ هو اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی گانگ هو

معرفی کتاب صوتی گانگ هو

گانگ هو! مدیریت شگفت‌انگیز کتابی در زمینه شیوه‌های مدیریت کارآمد به قلم نویسنده توانای حوزه کسب و کار، کن بلانچارد و ترجمه فریبا سبز چمنی است. او در این کتاب یک داستان موفقیت واقعی را برای شما تعریف می‌کند.

دکتـر کــن بـلانچارد نـویسنده‌ی کتاب پـرآوازه‌ی مدیر یک دقیقه‌ای، این بار با هـمـکاری شلدون بالزـ در داســتـان دلپــذیر و الـهام بخش «انـدی لانگ کلاو» و «پگـی سیـنکلر»، مدیریت نوین و حیرت انگیز «گانگ هو» را معرفی می‌کند.

اســرار گــانـگ هو - شــیوه‌ای شـوق‌آفـرین که قدرت عملکرد، هدایت و رهبری را در سازمانی با نتایجی شـگفت انگیز افزایش داده و بی‌تردید شیوه‌ی زندگی سرشار از شور و شوق را نیز آموزش می‌دهد.

 پگی سینگلر، مدیر موفقی است که توانسته در زمانی‌ که هیچ‌کس امیدی به بهبودی اوضاع نداشت، کارخانه‌ای را از بحران ورشکستگی نجات دهد. در حال‌ حاضر این کارخانه به یکی از بهترین محیط‌های کاری تبدیل شده است. این کتاب صوتی در قالب داستان نشان می‌دهد چگونه در سه مرحله و با استفاده از سه اصل مهم که از نگرش به زندگی حیواناتی مثل سنجاب، ‌ سگ آبی و غاز به دست آمده است می‌شود در افراد یک سازمان شور و شوق و انگیزه برای رسیدن به هدفی ارزشمند را ایجاد کرد و آنها را در راستای رسیدن به آن هدف حمایت و تشویق کرد.

شنیدن کتاب گانگ هو! مدیریت شگفت‌انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مدیران و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره کن بلانچارد

کِن بِلانچارد مدیر ارشد مشاوران و رئیس هیئت مدیرهٔ شرکت‌های بِلانچارد است. او نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش بسیاری است، از جمله: پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی به نام مدیر یک دقیقه‌ای و کتاب‌های پرفروش مشتریان دوآتیشه و گانگ هو در زمینهٔ تجارت – که با هم بیش از ۱۲ میلیون نسخه به بیش از ۲۵ زبان فروش داشته‌اند. او متأهل و دارای دو فرزند است و در سان‌دیگوی کالیفرنیا زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۸ دقیقه

حجم

۸۲٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان