دانلود کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا با صدای پرستو دهقان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا اثر مارک تواین

دانلود و خرید کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا

معرفی کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا

کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا رمانی شنیدنی و جذاب از مارک تواین با ترجمه محمد طالشیان است. خاطرات روزانه حوا طنزی جذاب درباره‌ی لحظات و روابط عاشقانه اولین زوج آفرینش است.

نسخه صوتی کتاب خاطرات روزانه حوا را با صدای پرستو دهقان و سامان قلیچ‌خانی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا

کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا داستانی زیبا از زندگی اولین زوجی است که در تاریخ بشریت وجود داشتند. حوا در این کتاب از خاطرات خود از زندگی در بهشت می‌گوید و اولین باری که با آدم روبه‌رو شده است. زمانی که ابتدا فکر کرده بود او یک خزنده است، اما بعد متوجه می‌شود که او هم مانند خودش یک موجود انسانی است. می‌تواند با او حرف بزند، کنار بیاید و زندگی کند. 

کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا علاوه بر یک داستان طنز جذاب و نگاه خاصی که به اسطوره‌ی آدم و حوا دارد، یک اثر روانشناسی عالی درباره‌ی روابط زنان و مردان است. 

کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از شنیدن داستان‌های طنز لذت می‌برید، کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا برای شما کتاب مناسبی است. 

درباره‌ی مارک تواین 

ساموئل لنگهورن کلمنز، که او را بیشتر با نام هنری مارک تواین می‌شناسیم، نویسنده‌ی آمریکایی است. ویلیام فاکنر او را پدر ادبیات آمریکا می‌داند. مارک تواین در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در فلوریدا متولد شده و در ۲۱ آپریل ۱۹۱۰ از دنیا رفت. او آثار بسیاری را نوشته است که همه به زبان‌های مختلف دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده‌اند و مهم‌ترین آن‌ها، شاهزاده و گدا، ماجراهای تام سایر، جزیره‌ی گنج و ماجرای هاکلبری فین است.

بخشی از کتاب صوتی خاطرات روزانه حوا

در حال گشت و گذار بودم که ناگهان چیزی شبیه به غبار قرمز رنگی دیدم. دستم را داخل گذاشتم و حسش کردم...آخ! سریع دستم را کشیدم، درد شدیدی احساس کردم و انگشتم را درون دهانم گذاشتم. سوزشِ انگشتم آنقدر زیاد بود که سر از پا نمی‌شناختم و به بالا می‌پریدم. سعی کردم درد را تحمل کنم و اینبار با کنجکاوی بیشتری به آن چیز قرمزرنگ نگریستم.

خیلی دلم می‌خواست از آن سر در بیاورم.

ناگهان اسمی از آن در ذهنم خطور کرد، لغتی که تا آن لحظه اصلا نشنیده بودم، آری نام آن آتش بود. اطمینان کامل داشتم که آتش بهترین کلمه است.

من توانستم چیزی را خلق کنم که تا آن لحظه وجود نداشت. من چیزی جدید به جزئیات این دنیا اضافه کردم. خیلی مسرور بودم و دلم می‌خواست در مورد آتش به او بگویم، برایش تعریف کنم که چگونه توانستم نامی جدید در این دنیا بوجود بیاورم. نه! نمی‌خواهم، کار درستی نیست، مطمئنم اگر به اون بگویم، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و سر سوزنی توجه نمی‌کند. اگر درجواب جملاتم بگوید که آتش به چه کارمان می‌آید؟ چه چیزی می‌توانستم بگویم. اینکه بگویم حتما روزی به‌کار می‌آید یا زیباست قطعا روی او تاثیری نمی‌گذاشت.

معرفی نویسنده
عکس مارک تواین
مارک تواین
آمریکایی | تولد ۱۸۳۵ - درگذشت ۱۹۱۰

ساموئل لنگهورن کلمنس یا در واقع همان مارک تواین معروف، یکی از مشهورترین نویسندگان اخلاق‌گرای آمریکایی است. داستان‌ها و رمان‌های او به دلیل داشتن جزئیات جذاب، طنز گیرا و شخصیت‌های به‌یادماندنی، در سراسر جهان فراگیر شده‌اند. آثار تواین طی سال‌ها تبدیل به برخی از تاثیرگذارترین آثار تاریخ ادبیات کلاسیک آمریکا شده‌اند.

نظرات کاربران

khanom mohandes
۱۳۹۹/۰۵/۲۶

من که نمونشو دوست داشتم خاصه

خیر کثیر
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

کتاب با اینکه خیلی کوتاه بود اما توصیف خوبی درباره تفاوت دنیای زنها و مردها داشت منظره پردازی قشنگی داشت طوریکه انگار خودتم اونجایی و میبینی و حس میکنی

کاربر ۳۶۶۴۵۶۸
۱۴۰۰/۱۲/۲۸

کتاب کم محتوایی است . انتظارم بیشتر بود و فکر میکردم با توجه به تعریفی که ازش شنیدم خیلی پر مغز باشه

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۹ دقیقه

حجم

۹۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
۱۱,۹۵۰
۵۰%
تومان