دانلود کتاب صوتی درآمد رویایی با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی درآمد رویایی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی درآمد رویایی

معرفی کتاب صوتی درآمد رویایی

کتاب صوتی درآمد رویایی نوشته  برایان تریسی است. در این کتاب خواهید فهمید که چگونه کارایی خود را در محل کار دو برابر کنید؛ مهارت تصمیم‌گیری، حل مسئله و توان پول‌سازی خود را به عنوان کارمند افزایش دهید

درباره کتاب درآمد رویایی

شما امروز دقیقا همان درآمدی را دارید که تصمیم به کسب آن گرفته‌اید، نه بیشتر و نه کمتر. شرایط اقتصادی شما نتیجه تصمیم خودتان است و به هیچ فرد دیگری بستگی ندارد. به عبارت دیگر حقوقی که اکنون دریافت می‌کنید دقیقاً همان مقداری است که تصمیم به کسب آن گرفته‌اید. نه یک ریال کمتر و نه یک ریال بیشتر. شما با اقدامات خود و همچنین کارهایی که انجام نداده‌اید این میزان درآمد را انتخاب کرده‌اید. شما اقدامات خاصی انجام داده‌اید تا درآمدتان به نقطه کنونی برسد. همچنین اقداماتی وجود دارند که در انجام آن‌ها کوتاهی کرده‌اید که باعث شده درآمدتان بسیار کمتر از توانایی واقعی شما باشد. هر درآمدی که دارید خودتان آن را تعیین کرده‌اید.

شنیدن کتاب درآمد رویایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند و پول بیشتری به‌دست بیاورند پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

غلامرضا غضنفری
۱۴۰۰/۰۸/۱۷

چقدر بد می‌خونه🤦🤦🤦

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان