دانلود کتاب صوتی آتیش بازی عشق با صدای سهیل شیراز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آتیش بازی عشق اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی آتیش بازی عشق

معرفی کتاب صوتی آتیش بازی عشق

موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی در کتاب صوتی آتیش بازی عشق، به شما می‌آموزند که چطور می‌توانید آتش عشقتان را شعله‌ورتر کنید. نسخه صوتی آتیش بازی عشق را با صدای زیبای سهیل شیرازی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی آتیش بازی عشق

 عشق احساس زیبا و نیرومندی است که به واسطه‌ی آن می‌توان حتی کوه‌ها را هم جابه‌جا کرد. اما این عشق رومانتیک ممکن است در خلال زندگی مشترک کم‌کم کمرنگ شود و از این برود. موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، در کتاب صوتی آتیش بازی عشق، به شما نشان می‌دهند چطور می‌توانید، عشق رمانتیک را اصلاح و تقویت کنید. وقتی زن و شوهر عاشق هم باشند، خطر جدایی وجود ندارد؛ زیرا آنان مایلند به هر قیمتی با هم و در کنار هم باشند، برای حل مشکلات تلاش می‌کنند و از خودشان می‌گذرند. اما وقتی عشق در میان نباشد، اصلی‌ترین انگیزه‌ی با هم بودن از بین می‌رود و خطر جدایی بسیار زیاد می‌شود، حتی اگر آن‌ها یاد گرفته باشند که چطور به شیوه‌ای مؤثر با هم ارتباط برقرار کنند.

مشاورانی که تاکید‌شان بیشتر بر بهبود مهارت‌های ارتباطی و پیدا کردن راه‌حل برای اختلاف‌ها است، نمی‌توانند باعث دوام ازدواج شوند، مگر اینکه تلاش آن‌ها بیشتر بر مبنای زنده کردن دوباره‌ی احساس عشق و علاقه در زوج‌ها باشد. زن و شوهر باید برای حفظ و دوام ازدواج، بیاموزند که چگونه عاشق بوده و چطور این عشق را حفظ کنند.

کتاب صوتی آتیش بازی عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی آتیش بازی عشق ر ابه تمام زوج‌ها در هر سن و سالی که دارند، پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی آتیش بازی عشق

مهم‌ترین اصل عاشقی این که باید ذاتا عاشق باشید. که هرکس که هنر عشق ورزیدن نداشت، با الفبای عاشقی بیگانه است. و آرزوی رقصیدن با معشوق و رویای وصال او، آب در هاون کوفتنی بیش نیست. پس عاشق، باید همیشه عاشق باشد. و سراسر وجودش نیز از عشق پر شده باشد. مردم قصه‌ی ما را باور نمی‌کنند. زیرا که نمی‌دانند عشق تنها گلی است که برمی‌آید بی‌نیاز هیچ فصلی.

جبران خلیل جبران

در ولایت معشوق که ناکجا آباد است، اشتران عشق، سربریده می‌روند تا کوی او و این چنین بود که در میکده‌ی عشق به عاشق گفتند: ای پرنده، ای که در میان پرندگان چون کبک می‌خرامی و مقامی بس والا داری، بدان که مقام و جایگاه تو در وادی معشوق است و بس. بدان که مقام و جایگاه تو در وادی معشوق است و بس.

بالا بلند عشوه‌گر نقش باز من

کوتاه کرد قصه‌ی زهد دراز من

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۳,۹۰۰
تومان