دانلود کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی با صدای سهیل شیراز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی اثر موسی زمان‌زاده‌دربان

دانلود و خرید کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی

معرفی کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی

کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی، موفقیت سهم کسانی است که عاشق هستند، اثر موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، کتابی شنیدنی است که ما را با ریزه‌کاری‌های مسیر موفقیت آشنا می‌کند. 

نسخه صوتی چهارراه عاشق زندگی را با صدای گرم سهیل شیراز می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی

موفق شدن یک اصطلاح بسیار پرکاربرد در مسیر زندگی و کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری است. کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی هم کتابی درباره‌ی موفقیت است. اما این اثر با تمام کتاب‌های موفقیتی که تا به حال دیده‌اید فرق دارد. موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، در کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی معتقدند موفقیت سهم کسانی است که عاشق هستند. اما ما چطور می‌توانیم عاشق باشیم و به موفقیت برسیم؟ اگر به کتاب‌های دیگر حوزه‌ی موفقیت نگاهی بیندازیم، اصولی کلی می‌بینیم. در این کتاب‌ها یک چهارچوب کلی برای رسیدن به موفقیت ترسیم شده است. در حالیکه در کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی، ما با ریزه‌کاری‌هایی آشنا می‌شویم که در دیگر کتاب‌های موفقیت، اثری از آن‌ها به چشم نمی‌خورد. 

کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم  

کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی یک اثر کاربردی و اثربخش برای تمام افرادی است که دوست دارند با ریزه‌کاری‌های مسیر موفقیت، آشنا شوند. 

بخشی از کتاب صوتی چهارراه عاشق زندگی

آیا از خود پرسیده‌اید که چگونه باید برای به دست آوردن موفقیت در امور خانه و بیرون آن، ورود کنیم؟ به دست آوردن موفقی و مسئولیت‌پذیری دشوار نیست ولی مستلزم رعایت اصول و قوانینی می‌باشد که امیدوار بودن و امیدوار شدن به آینده از اصول اولیه‌ی آن است. در این راستا باید اطلاعات اولیه‌ی خود را نسبت به کار مورد علاقه‌ی خود به روز کنید. امروزه برای به دست آوردن این اطلاعات تا حدودی از اینترنت کمک می‌گیرند. اما یادمان باشد در هر زمینه‌ای که می‌خواهیم موفقیت به دست آوریم، باید در آن حیطه تحصیلاتی نیز داشته باشیم. چرا که بهترین مدیرها افرادی هستند که با علم روز پیش می‌روند. و اگر بر آن هستیم تا سر کار خود، گام‌های بلندی برداریم، باید در رفتار خود نیز تغییراتی حاصل کنیم. که مثلا رفتار خوب و متعادلی نسبت به همکاران داشته باشیم. تا اعتماد آن‌ها را نسبت به کارهای خود به دست آوریم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان