دانلود کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت (خلاصه کتاب) اثر جیم ران

دانلود و خرید کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت، نوشته جیم ران و کریس وایدنر یکی از تاثیرگذارترین کتاب‌هایی است که می‌تواند شما را در مسیر «بهتر شدن» قرار دهد. میکروکتاب‌ دوازده ستون موفقیت خلاصه‌ای از کتاب‌ اصلی است که به شما این امکان را می‌دهد بهترین مطالب را در کوتاه‌ترین زمان یاد بگیرید.

درباره کتاب دوازده ستون موفقیت

داستان از زمانی شروع می‌شود که مایکل برحسب اتفاق با چارلی و عمارتی با ۱۲ ستون آشنا می‌شود. در این میکروکتاب که صحبت‌های بین چارلی و مایکل است، شما با ستون‌های موفقیت آشنا می‌شوید. راهکارهایی که شاید اسم آنها را شنیده باشید اما از اهمیت آنها باخبر نباشید. این میکروکتاب شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهد. پس اگر می‌خواهید واقعا زندگی که دوست دارید را به دست آورید، مثل مایکل مشتاق باشید و هر ستون را پا به پای مایکل انجام دهید. اجازه دهید زندگی‌تان بهتر شود.

شنیدن کتاب دوازده ستون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

درباره جیم ران

جیم ران کارآفرین و نویسنده و سخن‌ران انگیزشی آمریکایی است که کارهایش تاثیر مستقیمی بر آفرینش و گسترش کار افراد دیگر فعال در عرصه موفقیت مانند آنتونی رابینز، هنسن و تریسی داشته است. جادویِ کارِ پاره وقت، نه قطعه یِ اصلی از پازِلِ زندگی، هفت کلیدِ طلاییِ ثَروت مند شدن و معجزه در درونِ توست از آثار این نویسنده بزرگ حوزه موفقیت است.

جالب است بدانید که جیم ران در ۲۵ سالگی در اوج فقر و قرض بود، اما با خواندن یک کتاب و تصمیم جدی برای تغییر، در ۳۱ سالگی تبدیل به یک میلیونر شد.

بخشی از کتاب دوازده ستون موفقیت

«اوضاع وقتی تغییر می‌کند که خودت تغییر کنی»

مایکل جونز (Michael Jones) مردی با رویاهای بزرگ بود. با همسرش در دانشگاه آشنا شد و هر دو باور داشتند که آینده متعلق به آن‌هاست. در تمام دوران زندگی، مایکل و همسرش سخت تلاش کردند تا به چیزهایی که می‌خواهند برسند، اما همه چیز آنطور که آن‌ها می‌خواستند پیش نرفت.

مایکل ۱۵ سال پیش با همسرش ازدواج کرد و حالا که یک مرد ۴۰ ساله بود، در زندگی‌اش مشکلات زیادی داشت. به هر حال باید کاری انجام می‌داد تا جلوی بحران‌های زندگی‌اش را بگیرد. در همین گیر و دار او در مسیر متفاوتی قرار گرفت.

شغل مایکل فروشندگی بود. او در طول روز باید به مشتری‌های زیادی سر می‌زد و با آن‌ها وارد معامله می‌شد. در یکی از این روزها زمانی که در جاده در حال رانندگی بود ناگهان ماشینش خاموش شد. جایی که او متوقف شده بود یک جاده پر پیچ و خم بود.

او اطلاعات زیادی از ماشین نداشت به همین دلیل به دنبال یک نفر می‌گشت که به او کمک کند. طبق معمول، تلفن همراهش آنتن نمی‌داد و با خودش گفت: «باید دنبال یه نفر بگردم تا شاید بتونه ماشینم رو یه نگاه بندازه، پس بهتره اون پیچ روبرو را رد کنم. امیدوارم همه چیز درست بشه... البته فقط امیدوارم».

معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

erfanrahmani
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کتاب بسیار مفیدی هست حتما پیشنهاد میشه به اون کسایی که میخوان مستقل باشن و تقصیرات و اتفاقات رو به گردن دیگران میندازن این کتاب ضمن ۱۲ راه رسیدن ب موفقیت داره میگه که آقا همه چیز همه اتفاقا بهدست خود شماست

me
۱۴۰۰/۰۳/۲۲

خیلی خلاصه و با زبان ساده نکات مهم زندگی رو می گه، توصیه می کنم که گوش کنین

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت

حجم

۵۷٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
۵,۸۸۰
۴۰%
تومان