دانلود کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها با صدای لاله اکبری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها، اثر جذاب و شنیدنی اسپنسر جانسون، تجربه‌ی رویایی روزهای خوشی و روزهای سخت زندگی است و از بهم پیوستگی و تاثیر تصمیمات ما در شکست‌ها و موفقیت‌ها می‌گوید.

نسخه صوتی کتاب قله‌ها و دره‌ها را با ترجمه‌ای از مانی عظیم‌زاده و صدای لاله اکبری بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها

برای هر کس در هر کجا طبیعی است که در زندگی و کار قله و دره وجود داشته باشد. شاید جالب باشد بدانید که قله‌ها و دره‌ها فقط زمان‌های خوش و سختی نیستند که برایتان پیش می‌آید. بلکه آن‌ها احساس درونی و پاسختان به پیشامدهای بیرونی نیز هستند. قله‌ها و دره‌ها بهم متصل هستند. اگر امروز که در دوران خوشی قرار دارید، اشتباهی مرتکب شوید، باید انتظار دوران سختی فردا را بکشید. اگر امروز در دوران سختی قرار دارید و تدبیری می‌اندیشید و تصمیمی در راستای بهبود شرایط می‌گیرید، فردا دوران خوش در انتظار شما است. بنابراین به تعبیری می‌توان قله را لحظاتی دانست که قدر آنچه را دارید، می‌دانید. دره لحظاتی است که مشتاق چیزی هستید که از دست داده‌اید.

واقعیت این است که همیشه نمی‌توانید بر حوادث بیرونی مسلط باشید. اما می‌توانید با آنچه باور دارید و انجام می‌دهید بر قله‌ها و دره‌های شخصی خود مسلط شوید. اگر تصمیم گرفتید از دره خارج شوید، مسیر خروج را پیدا می‌کنید.چون مسیر خروج زمانی پدیدار می‌شود که تصمیم بگیرید اوضاع را به شکلی متفاوت بنگرید. در این صورت دره‌تان را به قله تغییر خواهید داد؛ آنگاه که خوبی را بیابید و آن را به کار گیرید .خوبی‌هایی که در دوران سخت پنهان است. و این چنین است که قله‌ها و دره‌ها به شما ناگفته های دوران خوب پنهان را می‌گوید.

کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها یک کتاب عالی برای تمام افراد است. با اینحال اگر تصمیم گرفتید که کنترل اوضاع زندگی را خودتان بر عهده بگیرید، کتاب صوتی قله‌ها و دره‌ها به شما کمک می‌کند. 

درباره‌ی اسپنسر جانسون

دکتر اسپنسر جانسون (۱۹۳۸ - ۲۰۱۷) فیزیکدان و نویسنده‌ی آمریکایی است. او عمدتا به دلیل نوشتن کتاب‌هایی در زمینه‌ی خودیاری و موفقیت مانند چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد و مدیر یک دقیقه‌ای معروف و شناخته شده است. کتاب‌های او به چندین زبان در دنیا ترجمه شده است. به اسپنسر جانسون لقب پادشاه تمثیل را داده‌اند، چرا که مهارت او در دریافت مسائل دشوار و پیچیده و ارائه و بیان راهکارهای ساده و آسان است. جانسون در سن ۷۸ سالگی و بعد از یک مبارزه طولانی با سرطان لوزالمعده از دنیا رفت.

معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

رهگذرِ دنیا
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

قشنگ بود! گفتگوی یه پیرمرد باتجربه هست با یه جوون در مورد پیروزیها یعنی قله ها و شکستها یعنی دره های خود آدم و اینکه چطور ممکنه دید خودمون نسبت به زندگیمون طوری باشه که یه قله‌ای (پیروزیمون) رو بدون

- بیشتر

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۶۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۲۶۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان