دانلود کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت اثر تیموتی ای پارکر

دانلود و خرید کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

معرفی کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت، اثر تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی از تاثیر تفکر مثبت روی کارکرد مغز حرف می‌زند و راهکارهایی برای پرورش قالب ذهنی مثبت نیز ارائه می‌کند.

کتاب پرورش قالب ذهنی مثبت را حسین سلیمانی به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای حافظ کاظم‌زاده در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

آیا می‌دانستید که داشتن عواطف مثبت مانند شادی و لذت با وضعیت مناسب سلامت ذهنی و فیزیکی رابطه تنگاتنگی دارد؟ در مقابل احساسات منفی مانند نگرانی و ناراحتی می‌تواند سلامت شخص را تهدید کند. حتما همیشه افرادی را که تحت هر شرایطی شاد و خوشحال هستند، دیده‌اید. این افراد به خوبی یادگرفته‌اند که چگونه مثبت‌اندیش باشند. آن‌ها به خوبی می‌دانند که چطور می‌توانند در شرایط و موقعیت‌های سخت زندگی، بر احساسات منفی غلبه کنند. با اینکار می‌توانند از اثر مخربی که احساسات منفی بر مغز می‌گذارد هم جلوگیری کنند. تیموتی ای. پارکر و تریسی پکم آلووی در کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت از تاثیرات مثبت‌اندیشی بر مغز گفته‌اند. مبحث بعدی کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت، راهکارهایی است که با به کار  بستنشان می‌توانیم به داشتن ذهنی مثبت‌اندیش، شکوفا و خلاق کمک کنیم.

کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید درباره‌ی مغز بیشتر بدانید و به دنبال راهکارهای ساده و کم‌خرج برای بالا بردن کارآیی مغز می‌گردید، کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت را گوش کنید.

بخشی از کتاب صوتی پرورش قالب ذهنی مثبت

آیا گاهی احساس می‌کنید اگر در بخت‌آزمایی برنده می‌شدید، زندگی بهتری داشتید؟ خوشبختی در چنگ شما است، اگر... .

جای خالی را پر کنید.

 گاهی زندگی می‌تواند ناگهان به دردسرتان بیندازد یا سنگی پیش پایتان بگذارد. درست همان موقعی که انتظارش را ندارید. ناگهان بحران با مساله‌ای به وجود می‌آید. با اینحال شما می‌توانید تعیین کنید مشکلات چه تاثیری بر زندگی‌تان بگذارد. اگر بگذارید مشکلات بر شما غلبه کنند، دچار اضطراب و نگرانی می‌شوید. و این مساله حتی بر کارکرد مغزتان هم اثر می‌گذارد. اگر تصمیم بگیرید بر مشکلات غلبه کنید، آنوقت فواید حیرت‌انگیزی به مغزتان خواهید رساند.

لبخند زدن برای داشتن مغزی بهتر: بخند تا زندگی به رویت بخندد. این جمله‌ی کلیشه‌ای را از کودکی به خاطر می‌آوردم. این جمله روی کارتی که دوستم به من داده بود نوشته شده بود. وقتی جوان بودم این تفکر را دوست داشتم. اگرچه لبخند زدن می‌توند حس خوبی ایجاد کند، ممکن است در مورد تاثیر لبخند بر مغزتان، دچار شک و تردید باشید. 

فهرست

  • تاثیر لبخند
  • بازکردن زنجیرهای اضطراب و نگرانی
  • دیدن جنبه‌ی مثبت زندگی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان