دانلود کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع (خلاصه کتاب) اثر رایان بابینو

دانلود و خرید کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع، اثر رایان بابینو و جان کرامبولتز به این سوال پاسخ می‌دهد: چگونه شکست می‌تواند باعث موفقیت شود؟

می‌توانید نسخه صوتی کتاب زیاد شکست بخورید اما سریع را با صدای دادبه دادمهر بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع

کتاب زیاد شکست بخورید اما سریع، به ما یاد می‌دهد چگونه ترس‌ از شکست باعث می‌شود نتوانیم دست به تجربه‌های جدید بزنیم، با آدم‌های تازه ملاقات کنیم، و زندگی‌ پُرنشاط‌تر و موفق‌تری بسازیم و به ما یاد می‌دهد چطور با هرکدام از این موانع برخود کنیم. در حقیقت ترس از شکست یکی از بزرگ‌ترین ترس‌ها برای تمام مردم دنیا است. شاید آدم‌ها نگران این هستند که با ریسک کردن و شکست خوردن، نه تنها نتیجه‌ای عایدشان نمی‌شود بلکه حتی جایگاهی که دارند را هم از دست می‌دهند. بنابراین خود را از لذت تجربه‌های جدید و حتی موفقیت‌های بسیاری که در نتیجه‌ی ریسک کردن به دست می‌آید محروم می‌کنند. اما رایان بابینو و جان کرامبولتز نظر متفاوتی دارند. آن‌ها معتقدند شکست خوردن باعث می‌شود تا سریع‌تر به موفقیت نزدیک شویم. بنابراین تجربیاتشان را در کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع با ما به اشتراک گذاشتند. آن‌ها در این کتاب به ما یاد می‌دهند: چگونه شکست می‌تواند باعث موفقیت شود؟ 

کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع را به تمام افرادی که ترس از شکست دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ی رایان بابینو

رایان بابینو (Ryan Babineaux) مدرک کارشناسی ارشد خود در زمینه آموزش روانشانسی و توسعه امور انسانی از دانشگاه هاروارد و مدرک دکترای خود در روانشناسی آموزشی را از دانشگاه استنفورد دریافت کرده است.

جان کرامبولتز

جان کرامبولتز (John Krumboltz)، استاد دانشگاه استنفورد است. او نزدیک دویست کتاب نوشته که برخی از آنها عبارت است از: شانس تصادفی نیست: از اتفاقات خوب و خوشحال‌کننده در زندگی و شغل‌تان حداکثر استفاده را ببرید.

بخشی از کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع

آیا زندگی‌تان به بن‌بست رسیده؟ آیا از شغلتان خسته شده‌اید؟ یا حس می‌کنید زندگی‌تان خالی از شادی و نشاط است؟ اگر اینطور است ناراحت نباشید. چراکه خیلی‌ها مثل شما همین احساسات را دارند. در حقیقت عامل اصلی ناکامی‌های ما در زندگی، ترس از شکست است. از آنجا که می‌ترسیم مبادا با شروع کاری جدید، دست به اشتباه بزنیم و دچار مشکل شویم هرگز سمت چیزهای تازه نمی‌رویم. همین ترس باعث می‌شود زندگی‌مان تیره و تار و خسته کننده شود. این نانوکتاب به شما یاد می‌دهد چطور این روند را تغییر بدهید. با شنیدن کتاب صوتی زیاد شکست بخورید اما سریع یاد می‌گیرید برای رسیدن به شادمانی در زندگی باید ریسک کرد و شکست را پذیرفت.

فهرست

  • چرا قبل از شروع هرکار، ابتدا باید آن را از هر جنبه آزمود؟
  • چرا باید برای خود یک نقشه‌ی جغرافیایی تفریحی درست کرد؟
  • چگونه کریس راک مطمئن می‌شود جک‌های تلویزیونی‌اش شما را می‌خنداند؟ 
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان