دانلود کتاب صوتی کتابچه نظافتچی با صدای اعظم حبیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه نظافتچی اثر استفانی لند

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه نظافتچی

معرفی کتاب صوتی کتابچه نظافتچی

کتابچه صوتی نظافتچی چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب نظافتچی نوشته اِستِفانی لَند است. نویسنده در این کتاب درباره کار سخت، درآمد پایین، و اراده یک مادر برای بقاء صحبت می کند.

درباره کتاب نظافتچی

زندگی در فقر، مادری مجرد بودن، و اشتغال به کاری سطح پایین؛ مشکلاتی هستند که هر یک به تنهایی چالش بر‌انگیزند، حال تصور کنید که شخصی با هر سۀ آن‌ها روبرو شود، آن هم در کشوری مثل آمریکا در وضعیت امروز که دسترسی به کمک‌های دولتی، مشکل است.

برای بسیاری از آمریکایی‌ها، این وضعیت، خیالی نیست، بلکه واقعیتی‌ست که در زندگی آن‌ها وجود دارد. اگر خودتان چنین شرایطی را تجربه نکرده باشید، شاید مرز و محدوده این واقعیت، برای شما ناآشنا باشد. شاید آمار و اطلاعاتی در مورد فقر به گوشتان خورده باشد، اما به راستی فقر چه شکل و شمایلی دارد؟

کتاب نظافتچی کتابیست به سبک خاطره‌نویسی که روایتگر داستانی است قدرتمند در مورد تجربیات مادری مجرد با درآمد پایین که از دختر خود مراقبت می‌کند و بعنوان یک نظافتچی مشغول است تا در آمریکای امروز، گلیم خود را از آب بیرون بکشد. این کتاب، علاوه بر شرح حال شخصی نویسنده، به شکلی گسترده‌تر به ارائه بینشی در مورد ابعاد اجتماعی، فرهنگی و روانشناختی فقر می‌پردازد.

بعد از اینکه زندگی اِستِفانی، نویسنده این کتاب، در پی بارداری ناخواسته و رابطه سوء‌استفاده‌گرانه در سراشیبی سقوط قرار گرفت، او با دریافت کمک‌های دولتی و کار بعنوان یک نظافتچی، توانست از فقر فرار کند. اما محدودیت‌های این کمک‌ها و درآمد اندک او به این معنا بودند که او همچنان باید در فقر باقی بماند. زندگی اِستِفانی بعنوان یک مادر مجرد و کم درآمد با شغلی سطح پایین، مشکلات مختلفی را برای او در پی داشت اما این زندگی، درس‌های مهمی به او داد و در نهایت، موفقیت را برایش به ارمغان آورد. 

شنیدن کتاب صوتی نظافتچی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل نظافتچی را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد