دانلود کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان اثر جرالد هودر

دانلود و خرید کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

معرفی کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان

راهنمای استفاده از مغز انسان کتابی نوشته جرالد هودر است. هودر این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه با شناخت مغز خود و توانایی‌هایش از تمام ظرفیت آن در زندگی استفاده کنید.

شما حتما اتومبیل می‌رانید. از ماشین لباس‌شویی استفاده می‌کنید. استفاده از تلفن همراه را بلد هستید، در اینترنت از این سوی به آن سوی می‌روید، فیلم‌هایی را که در مسافرت گرفته‌اید خودتان مونتاژ می‌کنید، تلویزیون می‌بینید و برای شنیدن موسیقی از سی دی استفاده می‌کنید.

تعداد زیادی وسایل و لوازم مصرفی را در طول زندگی دور و بر خود جمع کرده‌اید و هر چه این وسایل و دستگاه‌ها پیچیده‌تر و گرانقیمت‌تر هستند به همان میزان دفترچه راهنمای همراه آنرا دقیق‌تر خوانده‌اید، تا بدانید که چطور باید از آن استفاده کنید و در استفاده از آن باید به چه نکاتی بیشتر دقت کنید، چرا که حتما می خواهید سالیان سال از آن وسایل استفاده کنید.

شما یک مغز هم دارید و از مغز خود بسیار بیش از آن حد که بتوانید تصورش را بکنید، استفاده می‌کنید. اما هودر مطمئن است که تا کنون حتی یک سطر از دفتر راهنمای مغز خود را نخوانده‌اید. او در این کتاب صوتی به شما نشان می‌دهد که چگونه دفترچه راهنمای مغز خود را بخوانید و از آن بهترین استفاده را بکنید.

 شنیدن کتاب صوتی راهنمای استفاده از مغز انسان ذرا به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر دوست دارید با همه توانایی‌های مغز خود آشنا شوید، حتما این کتاب را گوش کنید. قطعا کسی نیست که دوست نداشته باشد درباره مغز خود بیشتر و بیشتر بداند.

 

نظرات کاربران

سعید کاشانی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹

از هر لحاظ این برنامه عالی هست

زمان

۵ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۸۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان