دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار منفی با صدای مرتضی طاهری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهایی از افکار منفی اثر دیوید برنز

دانلود و خرید کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

معرفی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی، اثری دیگر از دیوید برنز، نویسنده‌ی کتاب بی‌نظیر از حال بد به حال خوب است. در کتاب رهایی از افکار منفی راهکارهایی می‌شنویم که به ما کمک می‌کنند خودمان را از شر افسردگی نجات دهیم.

نسخه صوتی کتاب رهایی از افکار منفی را می‌توانید با صدای مرتضی طاهری گوش کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

افسردگی یکی از مشکلات دنیای امروز ماست. بسیاری از مردم خودشان با افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند یا دوست و عزیزی دارند که افسرده است. تا به‌حال برای پیدا کردن دلیل افسردگی تلاش‌های بسیاری هم صورت گرفته است. علاوه بر این همه‌ی ما باید علائم افسردگی را بشناسیم. اگر شما هم تابه‌حال چنین حسی را تجربه کرده‌اید، کتاب رهایی از افکار منفی برای شما است. 

دکتر دیوید برنز در کتاب صوتی رهایی از افکار منفی درباره‌ی علائم افسردگی حرف می‌زند. برخی از علائم ممکن است این‌ها باشند: سخت بیدار شدن و در اصل انگیزه‌ای برای بیرون آمدن از رختخواب نداشتن، ناامیدی نسبت به آینده و ... گاهی اوقات اختلاف نظر ما با کسانی که دوستشان داریم، باعث پدیدار شدن چنین احساساتی در ما می‌شوند. چراکه ما از روابط خوبی که داریم، احساس مفید بودن دریافت می‌کنیم. بنابراین لازم است برای حل این مشکل قدمی برداریم. دیوید برنز در کتاب صوتی رهایی از افکار منفی، راه و روش کمک به خودمان برای ترمیم روابط، رهایی از افکار منفی و بیرون آمدن از سیاهچاله‌ی افسردگی را بیان می‌کند.

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

رهایی از افکار منفی برای تمام افراد کتابی خواندنی و مفید است. اگر به مباحث روانشناسی علاقه دارید، یا برخی از این علائم را در خودتان یا نزدیکان و عزیزانتان دیده‌اید، کتاب صوتی رهایی از افکار منفی را بشنوید. 

درباره‌ی دیوید برنز

دیوید دی. برنز ۱۹ سپتامبر ۱۹۴۲ در آمریکا به دنیا آمد. برنز روانشناس، شناخت درمانگر و استاد بازنشسته در بخش روانپزشکی و علوم رفتاری در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد و نویسنده کتابهای پرفروش روانشناسی است. پیش از کتاب رهایی از افکار منفی در ایران او با کتاب از حال بد به حال خوب شناخته شد و شهرت یافت. 

بخشی از کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

افسردگی همه‌ی آدم‌ها را در مقاطعی از زندگی‌شان تحت تاثیر قرار می‌دهد. حالا چه خودتان با آن درگیر باشید. چه فرد مورد علاقه‌تان، چه دوست یا همکارتان. سازمان جهانی بهداشت تخمین می‌زند که پانزده درصد از جمعیت کره‌ی زمین با افسردگی سروکار دارند. که می‌شود چیزی حدود یک میلیارد نفر. اگر شما با افسردگی یا اضطراب درگیر هستید، اگر صبح‌ها برای بیدار شدن از خواب مشکل دارید، اگر نسبت به آینده احساس ناامیدی می‌کنید یا یکی از افراد مورد علاقه‌تان همچین حسی دارد، پس آدرس درستی را انتخاب کردید.

گاها بعضی از ما در سیاهچاله‌های عدم اعتماد به نفس، اضطراب، کمبود، حس خوب بودن و سرزنش کردن خودمان گیر می‌افتیم. ببینیم چند نفر از ما تا حالا چنین حسی داشتیم؟ این حس یکی از بدترین اشکال زجر کشیدن انسان است. علت افسردگی چیست؟ چرا در این سیاهچاله‌ها گیر می‌افتیم؟ برای رفع این حالت چه‌کار می‌توانیم بکنیم؟ افسردگی و اضطراب هر دو در مغز، عدم تعادل شیمیایی ایجاد می‌کنند.

معرفی نویسنده
دیوید برنز

دیوید برنز نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی و استاد بالینی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد است. او همچنین به عنوان محقق مدعو در دانشکده‌ی پزشکی هاروارد و سرپرست بخش روانپزشکی در مرکز پزشکی پرسبیتریان/ دانشگاه پنسیلوانیا در فیلادلفیا خدمت کرده است. فعالیت‌های او به طور عمده در توسعه‌ی شناخت‌درمانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

نظرات کاربران

mamifit1
۱۴۰۰/۰۹/۱۹

در برنامه فیدیبو به صورت رایگان موجود است

sajad
۱۳۹۹/۰۵/۲۴

بهتره به جای خرید این کتاب، کتاب از حال بد به حال خوب را بخرید.

فاطمه
۱۳۹۹/۰۳/۲۷

من هنوز کتاب رو.نخوندم، نظر گذاشتم ک بگم، گمی ارزونترش کنید کلا گرونه، با توجه به زمانش هم واقعا گرونیش بیشتر به چشم میاد، ارزونش کنید همه بتونن استفاده کنن.

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۵۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۳ دقیقه

حجم

۵۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان