دانلود کتاب صوتی قدرت با صدای سامیه عطایی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت اثر راندا برن

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت

معرفی کتاب صوتی قدرت

کتاب صوتی قدرت نوشته راندا برن با ترجمه فریبا سبزچمنی و صدای سامیه عطایی منتشر شده است. این کتاب به شما می‌گوید مقرر است که شما هر آنچه را که دوست دارید و می‌پسندید، داشته باشید.

درباره کتاب صوتی قدرت

این کتاب به شما می‌گوید کار شما قرار است جذاب باشد و شما به هرچیزی که می‌خواهید،‌ برسید. مقرر شده است که ارتباطات شما با خانواده و دوستانتان، سرشار از شادی باشد، تمام پولی را که برای داشتن یک زندگی ایده آل‌، کامل و شگفت انگیز لازم است، در اختیار داشته باشید و مطابق تمامی رؤیاهایتان زندگی کنید! این کتاب روش یک زندگی شگفت آور را به شما نشان می‌دهد. این کتاب برای شما معجزه خواهد کرد.

شنیدن کتاب قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه موفقیت و کسانی که می‌خواهند در زندگیشان پیشرفت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخش هایی از کتاب صوتی قدرت

همه چیز در زندگی بر اساس نوع حال تو شکل می‌گیرد. هر تصمیمی که در زندگی می‌گیری، بر اساس نوع احساس توست. تنها قدرت انگیزشی کل زندگی‌ات، احساسات توست!

هر آنچه در زندگی می‌خواهی، به این دلیل است که آن را دوست داری و حال خوبی به تو می‌دهد. هر آنچه در زندگی نمی‌خواهی به این دلیل است که حس بدی به تو می‌دهد.

تو سلامتی می‌خواهی، چون سلامتی حس خوبی به تو می‌دهد و بیماری حال بدی در تو ایجاد می‌کند. تو پول می‌خواهی، چون خرید کردن و انجام هر کاری که دوست داری انجام دهی، حال خوبی به تو می‌دهد و وقتی نمی‌توانی این کارها را انجام دهی، حس بدی خواهی داشت. تو خواهان ارتباط هستی، چون احساس خوبی به تو می‌دهد و ارتباطی پر از گرفتاری، حس بدی در تو ایجاد می‌کند. تو شادی می‌خواهی چون شادی حال تو را خوب می‌کند و ناراحتی حس بدی به تو می‌دهد.

هر آنچه تو می‌خواهی به دلیل حال خوبی‌ست که آن‌ها به تو می‌دهند. حالا چگونه چیزهای خوبی که در زندگی‌ات دوست داری به آن‌ها برسی، دریافت می‌کنی؟ با احساسات خوب! پول تو را می‌خواهد. سلامتی تو را می‌خواهد. شادی تو را می‌خواهد. همهٔ چیزهایی که دوست داری، تو را می‌خواهند! آن‌ها به شدت دوست دارند به زندگی تو وارد شوند. اما تو باید احساسات خوبی از خودت ساطع کنی تا آن‌ها را به سوی خود بیاوری. لزومی ندارد که مبارزه کنی و کشمکش داشته باشی تا شرایط زندگی‌ات را تغییر دهی؛ تنها کار لازم این است که از طریق احساسات خوب، عشق از خودت ساطع کنی تا هر آنچه بخواهی ظاهر شود!

حال خوب تو نیروی عشق را مهار می‌کند که قدرت هر چیز خوبی در زندگی است. حال خوب به تو می‌گوید این راهی است به سوی آنچه دوست داری به آن دست پیدا کنی. حال خوب به تو می‌فهماند که وقتی حس خوبی داری، زندگی هم خوب می‌شود! اما ابتدا تو باید حال خوبی از خودت ساطع کنی.

اگر با چنین ذهنیتی زندگی کنی که به خودت بگویی: «وقتی خانهٔ بهتری داشته باشم، خوشحال می‌شوم»، «اگر شغلی به دست بیاورم یا ارتقای شغلی پیدا کنم، شاد می‌شوم»، «وقتی بچه‌هایم به دانشگاه بروند، شاد می‌شوم»، «وقتی به مسافرت بروم، شاد می‌شوم»، «وقتی کسب و کارم پررونق شود، شاد می‌شوم»، هرگز به این چیزها نمی‌رسی، چون افکار تو شیوهٔ عملکرد عشق را به چالش می‌طلبد. آن‌ها قانون جذب را به مبارزه می‌طلبند.

تو ابتدا باید شاد باشی. باید شادی را از خودت ساطع کنی تا رویدادهایی شاد را دریافت کنی! هیچ راه دیگری هم وجود ندارد، چون آنچه دوست داری در زندگی دریافت کنی، اول باید همان را از خودت ساطع کنی. تو تحت نفوذ احساسات خود قرار داری. عشق بر تو غالب است و نیروی عشق هر آنچه از خودت ساطع کنی همان را به تو بازمی‌گرداند.

معرفی نویسنده
عکس راندا برن
راندا برن

راندا برن در ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در ملبورن استرالیا متولد شد. او یک مجری رادیویی بود و پس از اینکه چندین شکست متوالی در زندگی شخصی‌اش تجربه کرد، دچار افسردگی شدیدی شد. این افسردگی او را به سمت خواندن کتاب‌هایی مثل «علم ثروتمند شدن» اثری از «والاس واتلز» سوق داد. پس از آن به نوشتن کتابی با موضوع خلق ثروت، سلامتی و عشق در زندگی روی آورد. با توجه به محتوایی که جمع‌آوری کرده بود، در سال ۲۰۰۶ کار کردن روی کتاب راز را به پایان رساند و آن را منتشر کرد. چاپ شدن کتاب راز همانا و به پا کردن سر و صدا هم همانا! فروش کتاب راندا برن آنقدر زیاد بود که راندا را به فکر ساختن یک فیلم مستند پر و پیمان بر اساس محتوای کتاب انداخت. بعد از اینکه مستند راز ساخته و پخش شد، شهرت راندا از مرزهای استرالیا عبور کرد و به سرعت عجیبی به کشورهای دیگر رسید.

نظرات کاربران

حسن منصوری
۱۴۰۲/۱۱/۱۹

یه سوال اینکه امکان انتقال فایل دارد ، ینی چی ؟ میشه واسه دیگران بفرستیم ؟

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۳۰۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۳۰۹٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان