دانلود کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

معرفی کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی، اثری از ویلیام دویل جنتری است. این کتاب درباره‌ی اهمیت کنترل خشم در حین رانندگی و روش‌های آن نوشته شده است. 

این کتاب را سعید گرامی و عزیزالله سمیعی به فارسی ترجمه کرده‌اند. نسخه صوتی کتاب ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی را با صدای مصطفی هرآیینی دراختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر در حین رانندگی عصبانی و یا ناراحت بشوید، چاره‌ی کار شما چیست؟ اگر با خشم و عصبانیتمان در حین رانندگی مقابله نکنیم، ممکن است اتفاق‌های بدی رخ بدهد. تا به حال نمونه‌های زیادی را از خشم و عصبانیت در حین رانندگی دیدیم که در نهایت به فاجعه‌ای تبدیل شده‌اند. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی ابتدا توضیح می‌دهد که خشم و عصبانیت در حین رانندگی چه آسیب‌هایی می‌زند. سپس ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی را به ما آموزش می‌دهد. کارهایی که با انجامشان می‌توانیم مطمئن باشیم، خطری از این بابت ما را تهدید نمی‌کند.

کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی برای تمام کسانی که رانندگی می‌کنند، کتابی شنیدنی است. مشاورها و روانشناسان نیز می‌توانند از مطالب کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی استفاده کنند.

بخشی از کتاب صوتی ده روش برای مبارزه با خشم هنگام رانندگی

ما همیشه می‌گفتیم: «عمو اوبری تند برو تا زود برسیم.»

و جواب او همیشه این بود: «بچه‌ها اگر عجله دارید، خب نیم‌ساعت زودتر راه می‌افتادین.» حق با او بود. اگر با حالت تهاجمی رانندگی کنید و نسبت به هرکس دیگر که در جاده است بی‌صبر باشید، احتمال این هست که احساس کنید عجله دارید. درست مثل هاتر دیوانه در آلیس در سرزمین عجایب دائم با خود فکر می‌کنید: «دیرم شده، دیرم شد. یک قرار مهم داشتم.» وقت کافی به خودتان نمی‌دهید و حالا وقت دشمن شما می‌شود. وقتی فکر شما درگیر عجله می‌شود، بدنتان هم با فکرتان هماهنگ می‌شود. همه‌چیز بالا می‌رود. فشار خون، ضربان قلب، استرس ماهیچه‌ای. آماده‌ی عمل هستید و حاضر برای پریدن به هرکسی که سرراهتان سبز شود. از خشم خود برای پاک کردن راه استفاده می‌کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۳٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان