دانلود کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا

معرفی کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا

کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا، نوشته‌ی ویلیام دویل جنتری، اثری عالی برای رها شدن از خشم و داشتن و ساختن آینده‌ای سرشار از آرامش است. 

می‌توانید کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا را با ترجمه‌ی سعید گرامی و عزیزالله سمیعی و با صدای مصطفی هرآیینی تهیه کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا

چه چیزهایی را از گذشته‌تان به یاد می‌آورید که شما را خشمگین و عصبانی کرده‌اند؟ چه رفتارهایی شما را به شدت عصبانی می‌کند؟ آیا چیزهایی هست که هنوز هم با یادآوری آن‌ها از خشم به خود بلرزید و عصبانیت امانتان را ببرد؟ ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا به این پرسش‌ها پاسخ داده است. او همچنین راهکارهایی هم ارائه کرده است. با انجام کارهایی که در کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا آمده است، می‌توانیم از خشمگین شدن و عصبانیت‌هایی که سلامت روحی ما را تهدید می‌کند،در امان بمانیم و در عین حال برای روزهای آینده نیز، لحظاتی بدون احساس خشم و عصبانیت، رقم بزنیم.

کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا، برای همه کسانی که به دنبال آرامش هستند، کتابی مفید است. اگر به موضوعات و مباحثی که به خشم مرتبط هستند، علاقه‌مندید، کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا برایتان جذاب و کاربردی است.

بخشی از کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا

شما می‌توانید با کارهایی که امروز می‌کنید، جلوی خشم فردا را بگیرید. پنهان کردن خشم شاید کاری متمدنانه باشد. اما قطعا برای سلامتی خوب نیست. در کتاب صوتی پیشگیری از خشم فردا متوجه می‌شوید که چرا اینقدر از زندگی خود ناراضی هستید، و برای درمان آن چه‌کار می‌توانید بکنید. اول باید در خلوت به مقدار و دلیل خشم خود اذعان کنید. بعد می‌توانید تمام رفتارهای نوع الف یعنی رقابت، وسواس در مورد زمان و از خود گذشتگی برده‌وار به کار را ترک کنید. و از زندگی خود به عنوان کسی که هستید و نه آنچه که هستید، لذت ببرید.

فهرست

  • انتخاب چشم‌اندازی نو
  • گفتن آنچه حس می‌کنید
  • اعتراف به خشم
  • تبدیل شدن به نوع ب
  • استفاده سازنده از خشم
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۲۱۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۳,۰۰۰
۱۶,۱۰۰
۳۰%
تومان