دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب، نوشته‌ی دارن هاردی، کتاب راهنمایی است برای ایجاد نتایج بزرگ، با انجام کارهای کوچک! فهیمه شریفی، اثر مرکب را به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی آن را با صدای نازنین آذرسا در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی اثر مرکب

اگر قرار باشد یک کتاب برای موفق شدنتان بخوانید، آن کتاب اثر مرکب است!

اثر مرکب یعنی قدرت فوق‌العاده ایجاد نتایج بزرگ، با انجام کارهای کوچک ... دارن هاردی در کتاب اثر مرکب به شما یاد می دهد که چگونه با عادتهای کوچک روزانه خود، زندگیتان را می‌سازید... نویسنده کتاب اثر مرکب، به شما یادآوری می‌کند که موفقیت، مثل پختن تخم‌مرغ نیست که خیلی زود انجام شود؛ بلکه برای موفق شدن باید در مسیر رشد خود، ثابت قدم بمانید و کارهای کوچک را هر روز انجام دهید تا به هدفتان برسید.

بنابراین اگر می‌خواهید به اهدافتان برسید، می‌خواهید وزن کم کنید، در کارتان پیشرفت کنید، در شغلتان بهتر شوید و اهداف دیگری در سر دارید، کتاب صوتی اثر مرکب را گوش کنید و اصول ایجاد نتایج بزرگ، با انجام کارهای کوچک را از زبان یکی از بهترین مربیان هدف‌گذاری و کارآفرینی یاد بگیرید.

کتاب صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اثر مرکب یک راهنمای عالی برای ایجاد تغییرات پایدار در زندگی است. فرقی نمی‌کند چه کسی باشید و در چه جایگاهی قرار گرفته‌اید، اگر دوست دارید در زندگی‌تان تغییری به وجود بیاورید، اثر مرکب برای شماست.

درباره‌ی دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده و سخنران موفقیت مشهور اهل آمریکاست. از جمله ویژگی‌های بارز این نویسنده و سخنران آن است که در سن پایین به موفقیت رسیده است. هاردی اولین تجارت خود را در ۱۸ سالگی آغاز کرد و در این زمان دارای درآمدی ۶ رقمی بود، در ۲۴ سالگی درآمدی بیش از یک میلیون دلار در سال داشته و در ۲۷ سالگی صاحب شرکتی به ارزش پنجاه میلیون دلار بوده است.

دارن هاردی به هزاران کارآفرین آموزش داده و به‌عنوان مشاور برای بسیاری از شرکت‌های مطرح صنعتی فعالیت کرده است. دارن هاردی مدیریت دو شبکه تلویزیونی مرتبط به پیشرفت شخصی با نام شبکه مردم و شبکه آموزش موفقیت در آمریکا را بر عهده دارد. این دو شبکه بالغ بر هزاران برنامه تلویزیونی را با شرکت بسیاری از متخصصان و کارشناسان تراز اول دنیا در حوزه موفقیت تولید می‌کنند. موفقیت دارن در نتیجه اصولی است که وی در کتابش از آن به عنوان اثر مرکب یاد کرده است.

فهرست

  • چگونه می‌توانید با تلاش‌های کوچک، به نتایج فوق‌العاده‌ای برسید؟
  • چگونه عادت‌های بد را ترک کنید؟
  • چگونه عادت‌های خوب را ایجاد کنید؟
  • چگونه بهترین تصمیم‌ها را بگیرید؟
معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

شنونده
۱۳۹۹/۰۲/۲۸

صدای گوینده زیبا اما بسیار بسیار بد کلام است ،واقعا اذیت شدم ... نیازی به این همه ناز و ادا نبود واقعا !!! خیلی مصنوعی و اغراق امیز صحبت میکند متاسفانه .

Mohamadi1365
۱۴۰۰/۰۷/۰۹

من نسخه ی اصلیشو بارها گوش دادم خواستم که خلاصه وارشو برای روزهاییی ک اترژیم میافته گوش بدم ، ولی با یک گویندگیه کمدیک روبه رو شدم به قدری گویندگی ، گوینده بده ک بجای اینکه تمرکز روی متن داشته باشی

- بیشتر
کاربر ۲۴۲۴۱۴۸
۱۳۹۹/۰۹/۰۴

گوینده خیلییییییییی بد میخونه

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۱ دقیقه

حجم

۵۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان