دانلود کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم اثر مریم قریشی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:مریم قریشی
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم

کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم، از مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی درباره‌ی شناخت یک نوع تیپ شخصیتی با ویژگی‌های خاص است که امروزه به نام تیپ شخصیتی D می‌شناسیم.

مریم قریشی این اثر را به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی کتاب چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم با صدای ندا پوریان در اختیار شما قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم

شناختن تیپ شخصیتی ما می‌تواند کمک خیلی خوبی به ما بکند تا خودمان را بهتر بشناسیم. چرا که هر تیپ شخصیتی ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارد که افراد آن تیپ را از دیگران متمایز می‌کند. اگر در مورد تیپ‌های شخصیتی مختلف به اندازه‌ی کافی اطلاعات داشته باشیم به راحتی می‌توانیم تیپ شخصیتی خودمان را بشناسیم و در مسیر موفقیت قدم برداریم. اما تیپ شخصیتی D چه تیپی است؟ در کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم، با ویژگی‌های خاص این تیپ شخصیتی آشنا می‌شویم. بسیاری از افراد انزواطلب یا کسانی که همیشه تمایل دارند منفی‌نگر باشند یا نیمه‌ی خالی لیوان را ببینند، جز افراد این دسته قرار می‌گیرند. اما آیا دانستن همین دو ویژگی کافی است تا افراد را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهیم؟ 

البته که نه! اما اگر دوست دارید که بتوانید با تیپ شخصیتی D آشنا بشوید و ویژگی‌های خاص هرکدام را بشناسید، کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. 

کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به موضوعات مختلفی روانشناسی علاقه‌مند هستید، از شنیدن کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم لذت می‌برید. کتاب صوتی چگونه تیپ شخصیتی D را بشناسیم برای علاقه‌مندان به حوزه‌ی خودشناسی و شخصیت‌شناسی نیز، کتابی مفید است. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
۱,۴۰۰
۳۰%
تومان