دانلود کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم اثر بهار خرم

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:بهار خرم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم

کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم، با ارائه‌ی سیزده راهکار به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از اعتیاد به تلفن همراه‌مان بکاهیم و از آن فاصله بگیریم.

نسخه صوتی کتاب چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم را می‌توانید با ترجمه‌ی بهار خرم و صدای زیبای ندا پوریان در اختیار داشته باشید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم

گوشی‌های تلفن همراه همیشه در کنار ما هستند. کاری نمانده که نتوان با موبایل انجام داد و در نهایت جذابیت‌های بسیار تلفن همراه را هم نمی‌توان نادیده گرفت. اما آیا تا به‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که ما چقدر از زمان خودمان را صرف تلفن همراه می‌کنیم؟ چند ساعت در شبانه‌روز؟ آیا تمام وقتی که به آن اختصاص می‌دهیم، مفید است؟ یا اینکه سرمان را بالا می‌آوریم و متوجه می‌شویم ساعت‌ها با تلفن همراه سرگرم بوده‌ایم و عملا وقتمان را هدر داده‌ایم؟ آیا ما از وقت بیش از حدی که برای موبایلمان اختصاص می‌دهیم، لذت می‌بریم؟ یا با این توهم که این زمان و این دستگاه برای ما لذت به‌همراه می‌آورد، آن را از خودمان دور نمی‌کنیم؟

اگر شما هم با این موضوع مشکل دارید و نمی‌دانید که چطور می‌توانید این عادت را ترک کنید، کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم را گوش کنید. در کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم، سیزده راهکار ارائه شده است. با به‌کار بستن این راهکارهاست که می‌توانیم از اعتیادمان به تلفن همراه کم کنیم و در کنارش، زمان خودمان را به کارهای مفیدتری اختصاص بدهیم.

کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم برای همه‌ی افرادی است که دوست دارند بتوانند از تلفن همراهشان فاصله بگیرند.

بخشی از کتاب صوتی چگونه اعتیاد به گوشی همراه را ترک کنیم

آیا تابه‌حال پیش آمده وقتی گوشی‌تان در جیبتان قرار دارد، به‌اشتباه تصور کنید که زنگ می‌خورد یا به‌اشتباه فکر کنید که زنگ رسیدن پیام یا نوتیفیکیشن را شنیده‌اید؟ آیا تابه‌حال شده آن‌قدر درگیر عکس گرفتن از چیزی و قرار دادن آن در صفحه اینستاگرامتان باشید که لذت آن لحظه خاص را فراموش کرده باشید؟ شاید هم گاهی پیش‌آمده باشد که هنگامی‌که با همسر یا دوستتان در یک اتاق هستید، (به‌جای صحبت کردن با یکدیگر) با موبایل با هم چت کرده باشید؟ پس بهتر است قبول کنید که موبایل مهم‌ترین چیز در زندگی‌تان است. آیا تابه‌حال علت این مسئله را از خود پرسیده‌اید؟ به‌طور خلاصه می‌توان این‌طور گفت که ما شاد بودن خود را مقید به استفاده از موبایلمان کرده‌ایم. در حقیقت باوجود گوشی‌هایی که هر شب ما را سرگرم خود می‌کنند، دیگر احتیاجی به برقرار کردن رابطه با افراد خانواده احساس نمی‌شود. اگر شما هم بیش‌ازحد به گوشی‌تان وابسته هستید، الآن زمان آن رسیده تا کمی از گوشی‌تان دور شوید و فاصله بگیرید.

نظرات کاربران

kazem Mozaffari
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کاربردیه من که خیلی به گوشیم معتاد شدم با راهکارهاش میخوام ترک کنم

کاربر 1031499
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

احسنت به انتخابتون.کتاب کاربدری ای هست.

کاربر ۳۱۷۵۹۶۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

قبلا خوندمش والان فقط یادمه که گفت گوشی خود را به اتاق خواب نبرید

کاربر ۴۹۴۱۵۱۱
۱۴۰۱/۰۶/۰۳

عالیه عالی حتما این کتاب رو گوش بدید ❤️

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان