دانلود کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم اثر احسان عبدالباقی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم

گوینده:ندا پوریان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم

کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم، از مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی، اثری عالی درباره‌ی نحوه‌ی یادگیری برقراری ارتباط چشمی است؛ مهارتی که به خوبی می‌تواند تمام ارتباطات دیگر ما را تحت تاثیر قرار دهد.

نسخه صوتی کتاب چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم را با ترجمه‌ای از احسان عبدالباقی و صدای ندا پوریان در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم

آیا تا به‌حال شده است که هنگام صحبت کردن با کسی متوجه بشوید که او به جای دیگری نگاه می‌کند، سرش را پایین می‌اندازد یا اینکه به نظر می‌رسد حواسش نیست؟ در غیر این‌صورت ادامه دادن گفتگو لطف چندانی ندارد. خب این موضوع به ارتباط چشمی برمی‌گردد که یکی از مهم‌ترین ابزارهای ما برای موفقیت در ارتباط برقرار کردن با دیگران است. ما می‌توانیم با نگاه‌هایمان احساسات مختلف‌مان را نشان دهیم. با نگاه می‌توان حس شادی، غم، عصبانیت و ... را منتقل کرد. پس بسیار مهم است که هر زمان با افراد مختلف صحبت می‌کنیم، ارتباط چشمی خوبی برقرار کنیم. اگر دوست دارید در این‌باره بیشتر بدانید، کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم را گوش کنید. در کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم یاد می‌گیریم چگونه چشم‌ها، نگاه و احساسات نهفته در آن‌ها را کاملا در کنترل خودمان دربیاوریم.

کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم برای همه افرادی است که دوست دارند ارتباطات موثری با اطرافیان، دوستان و همکارانشان برقرار کنند.

بخشی از کتاب صوتی چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم

چگونه ارتباط چشمی برقرار کنیم؟ حتماً می‌دانید که برقراری ارتباط چشمی در گفتگوها بسیار مهم است؛ اما آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که آیا ارتباط چشمی مناسبی دارید یا نه؟ آیا چشم‌هایتان عصبی و تند هستند یا ملایم و پذیرا؟ آیا با چشم‌هایتان مهرورزی هم می‌کنید؟ چگونه می‌توان بر هنر برقراری ارتباط چشمی مناسب و صحیح مسلط شد؟ برقراری ارتباط چشمی یک مهارت کاربردی و مهم برای تمامی کسانی است که ارتباط‌های اجتماعی و تعاملی، برایشان مهم است. با افزایش توانایی و مهارت خود در برقراری ارتباط چشمی، می‌توانید در سریع‌ترین و کوتاه‌ترین روش ممکن حرف‌های ناگفته زیادی را متوجه شوید و البته حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید و به‌خوبی شرایط را در مذاکرات، صحبت‌های دوستانه و ... به دست گرفته و کنترل کنید.

نظرات کاربران

Amir2020
۱۳۹۹/۰۴/۲۱

کوتاه و بسیارکاربردی

کاربر ۴۰۴۲۳۸۴
۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بایسرچ ریز تو گوگل همین مطلب میرسید

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
۶,۳۰۰
۳۰%
تومان