دانلود کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن (خلاصه کتاب) اثر بورلی جونز

دانلود و خرید کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن، اثر بی‌نظیر و شنیدنی بورلی جونز، شامل راهکارهای ضروری برای پابرجا ماندن، نجات یافتن و پیشرفت در کار است.

نسخه صوتی کتاب مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن را با صدای دادبه دادمهر در اختیار دارید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن

بورلی جونز در کتاب مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن، درباره‌ی این صحبت می‌کند که امروز، دنیا بسیار تغییر کرده است. به خصوص در زمینه‌ی شغلی. دلیلش هم سرعت بالای تغییرات در تمام اجزا و ارکان دنیا است. اما چیزی که عوض نشده این است که افراد معمولا در زندگی‌شان، از تحصیل گرفته تا شغل ثابت و بازنشستگی، به دنبال مسیری صاف و مستقیم هستند، بهرحال حال دنیا تغییر کرده و حالا بیشتر از هر زمان دیگری لازم است تا یاد بگیریم چگونه با آن سازگار شویم. در کتاب مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن، راهکارهایی برای تبدیل شدن به یک شخص حرفه‌ای چابک‌تر و انعطاف پذیرتر در حیطه مسئولیت شغلی، به خوانندگان نشان داده می‌شود.

کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن برای تمام افرادی است که دوست دارند در زمینه کاری و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، موفق باشند. 

درباره‌ی بورلی جونز

بورلی ‌جونز مسیر پر پیچ‌وخمی را پیموده ‌است؛ از شغل نویسندگی گرفته تا رهبر برنامه‌های دانشگاهی برای زنان. بورلی جونز اکنون یک دادستان زن در واشنگتن است که توانسته از مرز‌ها عبور کند و به این سمت دست یابد. او از سال ۲۰۰۲ به عنوان مربی اجرایی و مشاور رهبری فعالیت می‌کند.

بخشی از کتاب صوتی مثل یک کارآفرین فکر کن، مثل یک مدیرعامل رفتار کن

در گذشته شاغل بودن به این معنا بود که در سال‌های متمادی برای یک کارفرما کار کنید و و به تدریج به رده‌های بالاتر ارتقا پیدا کنید. ولی زمانه تغییر کرده. مشاغل امروزی غیرقابل پیش‌بینی‌اند. و اغلب ما شغل‌های بسیاری را در طول زندگی‌مان تجربه می‌کنیم. امروزه بیش از هر زمان دیگری لازم است با منعطف شدن و سازگاری یاد بگیریم که به سلامت از تغییرات عبور کنیم. برخی افراد در این مهارت‌ها استعداد زیادی دارند. اما همه‌ی ما باید این مهارت‌ها را یاد بگیریم. کسانی که چنین توانایی دارند معمولا مثل یک کارآفرین به یک روش خاص می‌اندیشند. به دنبال فرصت‌های جدید هستند. و ایده‌های نو پیدا می‌کنند.

کسانی که مثل مدیران عامل رفتار می‌کنند معمولا مسئولیت‌پذیرند. با دوراندیشی برنامه‌ریزی می‌کنند و روی ارزش‌های اساسی خودشان پایبندند...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۸ دقیقه

حجم

۲۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان