دانلود کتاب صوتی موفقیت پس از شکست با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی موفقیت پس از شکست اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی موفقیت پس از شکست

معرفی کتاب صوتی موفقیت پس از شکست

کتاب صوتی موفقیت پس از شکست، اثری از جول اوستین است که به ما کمک می‌کند نگرش جدیدی نسبت به شکست‌ها و پیشرفت‌ها در زندگی داشته باشیم. نسخه صوتی کتاب موفقیت پس از شکست را با صدای نازنین آذرسا می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی موفقیت پس از شکست

در کتاب صوتی موفقیت پس از شکست، جول اوستین با ما در رابطه با پیروزی هایی صحبت می کند که پس از شکست های سنگین از طرف خداوند برای ما تدارک دیده شده است. او می گوید گاهی همه چیز بر وفق مراد است و ما از شرایط راضی هستیم اما از آنجایی که خداوند به همین حد برای ما راضی نیست به شیطان اجازه می دهد در کار ما خلل ایجاد کند تا ما را به جایگاه بالاتری که لایق ماست پس از یک شکست برساند. جول اوستین در کتاب موفقیت پس از شکست با نگاه جدیدی به شکست‌های زندگی می‌نگرد. نگرشی که می‌تواند دید ما را نسبت به زندگی عوض کند و به ما اجازه‌ی بلند شدن بعد از هر شکست و نیروی رسیدن به موفقیت پس از شکست را بدهد.

کتاب صوتی موفقیت پس از شکست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن کتاب صوتی موفقیت پس از شکست برای همه افرادی که نیاز به موفقیت یا پیدا کردن نگرشی جدید در زندگی دارند، سودمند است. 

درباره‌ی جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کتاب‌های جول اوستین در رده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

بخشی از کتاب صوتی موفقیت پس از شکست

همه ما دورانی را تجربه کرده‌ایم که احساس می‌کردیم داریم پسرفت می‌کنیم، کارمان را خیلی خوب انجام می‌دادیم، کسب و کارمان رونق داشت، خانواده‌مان خوشحال بودند، می‌دانستیم که لطف خدا شامل حال ما هست اما بعد اوضاع تغییر کرد. مثلاً یک مشتری بزرگ را از دست دادیم، فرزندمان نتوانست بورسیه را دریافت کند یا دوستمان ما را ترک کرد. تعجب می‌کنیم که چه اتفاقی افتاد؟چه کار اشتباهی انجام دادیم؟

اما اینکه مشکلاتی برایتان پیش آمده است و دلیل آنها را متوجه نمی‌شوید، به این معنی نیست که خواست خدا نبوده است! خدا گام‌های ما را هدایت می‌کند و گاهی اوقات او یک عقب نشینی برای ما در نظر می‌گیرد، درست همانطوری که دوران رشد وجود دارد، دوران هَرَس کردن هم وجود دارد و بدون این هرس شدن، نمی‌توانیم به آن چیزی که خدا ما را برای آن خلق کرد، تبدیل شویم. اگر یک عقب نشینی در نهایت به نفع ما نباشد، خدا هیچوقت به آن اجازه ورود به زندگی مان را نخواهد داد. شاید برایمان ناراحت کننده باشد، دلیلش را نفهمیم مثلاً قراردادی را از دست دادیم، رابطه‌ای را از دست دادیم یا فرصتی را از دست دادیم. اگر خدا نمی خواست چیز بهتری را به شما بدهد، به شما اجازه نمی‌داد که آنها را از دست بدهید. ممکن است یک دوست را از زندگی‌تان حذف کرده باشد یعنی دوست بهتری قرار است پیدا کنید. ممکن است شغلتان را از دست داده باشید یعنی قرار است شغل بهتری پیدا کنید. شما از مشکلی که در سلامتیتان رخ داده است، رنج بردید یعنی سلامتی بیشتری در آینده در انتظارتان است. پس به خاطر عقب نشینی ناامید نشوید، چون نشانه این است که به زودی قرار است پیشرفت کنید.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۲ دقیقه

حجم

۴۴٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان