دانلود کتاب صوتی پاداش صداقت در کار با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پاداش صداقت در کار اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی پاداش صداقت در کار

معرفی کتاب صوتی پاداش صداقت در کار

کتاب صوتی پاداش صداقت در کار، اثری از  جول اوستین، سخنران بزرگ انگیزشی الهی است که درباره‌ پاداش کاری است که با صداقت انجام می‌شود، صحبت می‌کند.

نسخه صوتی کتاب پاداش صداقت در کار را با ترجمه‌ی سید محمد باقرپور و صدای نازنین آذرسا می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی پاداش صداقت در کار

در کتاب صوتی پاداش صداقت در کار، جول اوستین بیان می کند که داشتن صداقت در کار باعث می شود خداوند درهای رحمتش را به روی ما باز کند. این صداقت همیشه باید در زندگی ما جریان داشته باشد نه فقط در مواقعی که کسی مراقب ماست. نمونه‌ای از این رفتار را به خوبی می‌توان در محلیط‌های کاری دید. این موضوع و عدم صداقت در کار کردن به راحتی می‌تواند به جنبه‌های مختلف زندگی کشانده شود. اما آیا ما می‌توانیم پاداش صداقت در کار را دریافت کنیم؟ پاسخ این سوال مثبت است. چرا که خداوند همیشه شاهد و ناظر بر اعمال ماست. 

کتاب صوتی پاداش صداقت در کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب پاداش صداقت در کار را برای همه افراد پیشنهادی دلپذیر است. 

درباره‌ی جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کتاب‌های جول اوستین در رده پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.

بخشی از کتاب صوتی پاداش صداقت در کار

سازش‌های زیادی در جامعه ما وجود دارد. افرادی که اهمیتی به فریبکاری، انجام معاملات متقلبانه و زیرپا گذاشتن قولشان نمی‌دهند و در عین حال متعجب هستند که چرا نمی‌توانند پیشرفت کنند، چون در کارشان صداقت ندارند.

صداقت، پایه و اساس ساخت یک زندگی موفق است. می‌توانید استعداد، رویا و اراده داشته باشید اما بدون صداقت، نمی توانید به بالاترین سطح پتانسیل‌تان دست یابید. یک شخص درستکار، حتی زمانی که کسی او را نمی‌بیند کار درست را انجام می‌دهد. مثلاً وقتی رئیس‌شان نیست، با کامپیوتر بازی نمی‌کنند. دیگران را به دلیل بی‌اطلاعی از فروش، از کمیسیون محروم نمی‌کنند یا با اینکه می‌دانند کسی به آنها توجهی نمی‌کند باز هم در محل کارشان کم‌کاری نمی‌کنند. چه کسی آنجا باشد چه نباشد، آنها بهترین تلاششان را می‌کنند.

وقتی صداقت داشته باشید وسایل شرکتتان را به خانه نمی‌آورید تا استفاده کنید، دیر سرکار نمی‌روید و به همکارتان نمی‌گویید تا به جای شما حضوری بزند، در شرکت نصف روزتان را صرف جواب دادن به تلفن‌های شخصی نمی‌گذرانید. می‌گویید شرکت حقوق کافی به من نمی‌دهد، شاید ندهد، اما این صداقت در کار نیست. اگر کار درست را انجام دهید خدا برای شما جبران خواهد کرد. او همه چیز را ثبت می‌کند.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

عباسی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

صدای گوینده خیلی بده

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان