دانلود کتاب صوتی مرگ جاستینا با صدای بهمن وخشور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مرگ جاستینا اثر بهمن وخشور

دانلود و خرید کتاب صوتی مرگ جاستینا

نویسنده:جان چیور
گوینده:بهمن وخشور
انتشارات:آوای چیروک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی مرگ جاستینا

کتاب صوتی مرگ جاستینا، داستان کوتاهی عمیق و با معنی از جان چیور است. مرگ جاستینا درباره‌ی مردی است که برای گرفتن مجور کفن و دفن عمه‌ی همسرش با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود.

نسخه صوتی کتاب مرگ جاستینا را با صدای بهمن وخشور می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مرگ جاستینا

جان چیور در داستان کوتاه مرگ جاستینا، بسیاری از قوانین خشک و غیرانسانی را با زبانی طنز به چالش می‌کشد. او در کتاب مرگ جاستینا ماجرای مردی را روایت می‌کند که با مرگ عمه همسرش، دچار دردسرهایی می‌شود. او برای دفن و کفن جاستینا با موانع قانونی روبه‌رو می‌شود. قهرمان داستان در اصل، در جامعه‌ای زندگی می‌کند که گرفتار قواعد خشک و غیر انسانی است. همانطور که خود او در قسمتی از داستان درباره مردمان چنین جامعه‌ای خاطر نشان می‌کند که آنان معنی مرگ را نمی‌فهمند، حال چگونه می‌توان انتظار داشت که معنی عشق را دریابند.

کتاب صوتی مرگ جاستینا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به شنیدن داستان‌های کوتاه علاقه دارید، از شنیدن کتاب صوتی مرگ جاستینا لذت می‌برید.

درباره‌ی جان چیور

جان ویلیام چیور نویسنده رمان و داستان کوتاه آمریکایی است. از او گاهی به نام "چخوف حومه‌ها" یاد می‌شود. داستان‌های چیور عموماً در آپر ایست ساید منهتن، حومه وسچستر، جزایز قدیمی نیوانگلند که در ساحل جنوبی کوئینسی ماساچوست واقع است و محل تولد چیور هم بوده و ایتالیا، خصوصاً رم، اتفاق می‌افتد. از جان چیور به عنوان یکی از مهم‌ترین نویسنده‌های داستان کوتاه قرن یاد می‌شود. با اینکه چیور بیشتر برای داستان‌های کوتاه خود شناخته شده اما چهار رمان نیز به رشته تحریر درآورده است. تم اصلی داستان‌های چیور تهی بودن احساسی و معنوی زندگی بود. او خصوصاً رفتار و اخلاق مردم طبقه متوسط حومه‌های آمریکا را با طنزی کنایه‌آمیز توصیف می‌کرد که باعث می‌شد تصویر اساساً سیاه و تیره‌اش نرم‌تر به‌نظر برسد. هر چند او اغلب از خانواده‌اش به عنوان ماده اولیه استفاده می‌کند اما دخترش سوزان چیور یادآوری کرده‌است که: «هیچ کدام از ما انتظار دقت و صحت از پدرمان نداشتیم. او زندگی را از طریق داستان سرایی می‌گذراند.»

در سال ۱۹۷۹ مجموعه داستان‌های کوتاه جان چیور جایزه پولیتزر و جایزه مجمع ملی منتقدان کتاب را برد. در ۲۷ آوریل ۱۹۸۲ شش هفته قبل از مرگ چیور آکادمی هنر و ادب آمریکا مدال ادبی به چیور اهدا کردند. تمامی آثار جان چیور در کتابخانه آمریکا موجود است.

بخشی از کتاب صوتی مرگ جاستینا

وقتی رئیس آمد به اتاقی شبیه دفتر یا کتابخانه رفتیم و او پشت میز جای گرفت و صندلی کوتاه مخصوص ارباب رجوع را به من تعارف کرد. به صندلی‌اش تکیه داد و گفت: «از صمیم قلب تسلیت می‌گم، اتفاق ناگواریه. اما مشکل اینه که بدون رای اکثریت اعضای شورا، نمی‌تونیم مجوز استثنایی صادر کنیم. و بر حسب تصادفات الان هیچکدومشون نیستند.پته کالیفرنیاست. جک پاریسه و لاری هم تا آخر هفته از استو برنمی‌گرده.»

به طنز زدم: «هاهاهاها... پس اینطور که پیداست عمه جاستینا باید لطف کنه و تو اتاق پذیرایی من بگنده! تا جک از پاریس برگرده!»

گفت: «اوه! نه نه نه نه نه. جک که تا ماه دیگه از پاریس برنمی‌گرده. فک کنم باید صبر کنی تا لاری از استو برگرده. اون‌وقت به اکثریت می‌رسیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد