دانلود کتاب صوتی با نوشته کشتن با صدای ژورژ پترسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با نوشته کشتن اثر محمدعلی سجادی

دانلود و خرید کتاب صوتی با نوشته کشتن

گوینده:ژورژ پترسی
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی با نوشته کشتن

کتاب صوتی با نوشته کشتن، رمانی جنایی- درام از محمدعلی سجادی است. او در کتاب با نوشته کشتن ماجرای مردی را نوشته است که باید خاطراتش را بنویسد وگرنه اتفاق‌های بدی برایش رخ می‌دهد.

نسخه صوتی کتاب با نوشته کشتن را با صدای زیبای ژورژ پترسی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی با نوشته کشتن

کتاب صوتی با نوشته کشتن، ماجرای مردی را روایت م‌کند که بخشی از خاطرات خود را فراموش می‌کند. به همین دلیل است که می‌خواهد همه‌ی آن‌ها را بنویسد. هرچند محمدعلی سجادی شخصیت و داستانی را به رشته تحریر درآورده است که می‌خواهد هر آنچه درگذشته برای وی اتفاق افتاده است را با نوشتن فراموش کند و به این ترتیب در واقع در ذهن خود بکشد. همچنان که داستان جلو می‌رود مخاطب با یک سوال روبه‌رو می‌شود و بارها از خود می‌پرسد اگر من هم به جای او بودم، چنین تصمیمی می‌گرفتم؟ اگر من هم به جای او بودم، همین کار را می‌کردم؟ 

کتاب صوتی با نوشته کشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌هایی که داستان معمایی و جنایی دارند، علاقه‌مند هستند، از شنیدن کتاب صوتی با نوشته کشتن لذت می‌برید.

درباره‌ی محمدعلی سجادی 

محمدعلی سجادی لاریجانی در سال ۱۳۳۶ در آمل متولد شد. او کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، تدوین‌گر، نقاش، نویسنده و طراح صحنه و لباس ایرانی است. محمدعلی سجادی کار هنری خود را با خط و نقاشی آغاز کرد. در اواخر دهه ۵۰ به کار فیلمسازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت. بعدها فعالیتش را در سینمای آزاد ادامه داد. سجادی در سال ۱۳۵۸ با روزنامه‌نگاری در روزنامه اطلاعات به گفتگو با افرادی چون بزرگ علوی نشست که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد. فیلم بازجویی یک جنایت که در سن ۲۶ سالگی ساخته بود تا مدت‌ها به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ایرانی در ژانر پلیسی شناخته می‌شد. نامزدی بهترین کارگردانی جشنواره فیلم قاهره با فیلم جنایت و دریافت جایزه بهترین کارگردانی از هفتمین جشن خانه سینما بخشی دیگر از فعالیت‌های محمدعلی سجادی است.

بخشی از کتاب صوتی با نوشته کشتن

باز زنگ تلفن. باز رنگ خون. آنکادره کردن ریش، باز بستن غلاف و هفت‌تیر سیاه که فقط حرف از مرگ می‌زند، باز هم نگاه به آینه، به همسر مرده، باز جنازه، و باز هم یک راز... اه می‌خواهم بالا بیاورم. این جمله کمی تکراری شده. باید خطش بزنم. باید بگویم این سیاهی، این سنگ سیاه، این پرده‌ی سیاه، درست توی سرم، کاسه‌ی سرم بساطش را پهن می‌کند. موج تیره و تباهی را به همه‌ی رگ و ریشه‌ام تزریق می‌کند. روحم را تسخیر می‌کند. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد