دانلود کتاب صوتی ابر غذاها با صدای آسیه گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابر غذاها اثر برنت اگین

دانلود و خرید کتاب صوتی ابر غذاها

معرفی کتاب صوتی ابر غذاها

کتاب صوتی ابر غذاها، نوشته‌ی برنت آگین و شرین جت‌ویگ درباره‌ی ابرغذاها، خواص مواد غذایی مختلف و یک رژیم سالم غذایی به ما اطلاعاتی کافی و جامع می‌دهند.

کتاب ابرغذاها را سارا کاظمی‌منش به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی ابرغذاها را با صدای آسیه گرجی می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی ابر غذاها

بدن انسان از غذایی که می‌خورد ساخته شده است. به وسیله‌ی همین موادغذایی است که می‌تواند با بیماری‌ها مقابله کند یا وزنش را کم یا زیاد کند. اما آیا ما اطلاعات کافی در مورد مواد غذایی که می‌خوریم داریم؟ چه مواد غذایی می‌توانند به ما کمک کنند تا سلامتی بدنمان را به طور کامل حفظ کنیم؟ ابر غذاها این امکان را به ما می‌دهند تا بدنمان را برای مبارزه با بیماری‌ها تجهیز کنند. در کتاب صوتی ابر غذاها با خواص مواد غذایی آشنا می‌شویم و می‌توانیم یک رژیم غذایی متعادل انتخاب کنیم. 

کتاب صوتی ابر غذاها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی ابر غذاها برای تمام کسانی است که به سلامتی و تغذیه‌ی خودشان اهمیت می‌دهند.

درباره‌ی برنت آگین

دکتر برنت آگین پزشک عمومی خانواده است. او روی طب تندرستی، عادات غذایی، تغذیه و بهبود وضع سلامت کار می‌کند. برنت آگین به‌عنوان مدیر بخش پزشکی یک کلینیک تخصصی کاهش وزن و خدمات طبی لیزر، او درباره‌ی سلامت، تناسب اندام و مسائل مربوط به سن به بیماران مشاوره می‌دهد.

شرین جت‌ویگ

شرین جت‌ویگ کارشناس ارشد و نویسنده‌ی مطالب سلامت و تغذیه است. شرین جت‌ویگ در ارائه‌ی مشاوره‌ی تغذیه و رژیم غذایی، دو دهه تجربه دارد.

جملاتی از کتاب صوتی ابر غذاها

آیا می‌خواهید رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید، وزن کم کنید و با بیماری‌ها بجنگید؟ ابرغذاها این امکانات را به شما خواهند داد! کتاب ابر غذاها راهنمای ساده همه‌ی چیزهایی را که در این باره باید بدانید صمیمانه در اختیارتان می‌دهد؛ اینکه چرا به ابرغذاها نیاز دارید، این خوراکی‌ها از نظر علمی چه خواصی دارند و چگونه می‌شود آماده‌شان کرد و از خوردن‌شان لذت برد. از موز و هویج گرفته تا جوی دوسر و سالمون، 

ابر غذاها رویکرد سالم‌تری نسبت به نحوه‌ی غذا خوردن در اختیارتان خواهند گذاشت!  از اصل ماجرای ابرغذاها سر در بیاورید. اصول یک رژیم غذایی متعادل و مغذی را بدانید و بیاموزید که چرا ابرغذاها این‌قدر قدرتمند هستند. نگاه دقیق‌تری بیندازید؛ خواص منحصر به فرد ابر غذاها و بهترین راه‌های نگهداری و آماده‌سازی آن‌ها را بررسی کنید. مزه‌های ناشناخته را امتحان کنید؛ از گوجه‌بری آسیایی گرفته تا چیای مکزیکی، انواع ابر عذاها عجیب و غریب را کشف کنید؛ عادت ابرغذایی خود را کلید بزنید. وعده‌های سالمی را تدارک ببینید و همراه خانواده از آن‌ها لذت ببرید.

فهرست

  • مقدمه
  • قدردانی از شگفتی‌های جاودانه‌ی ابر‌غذا‌ها
  • راه دادن ابر‌غذا‌ها به‌ زندگی‌تان
  • جدا کردن بهترین‌های ابر‌غذا‌ها
  • متحول کردن غذا‌ها به کمک ابر‌غذاها
  • زندگی گیاهی به مفهوم مثبت آن
  • صبحانه، میان‌وعده، پیش‌غذا و دسر‌های ابر‌غذایی
  • ابر‌غذا‌ها در غذا‌های اصلی، سالاد‌ها و غیره


نظرات کاربران

کاربر ۳۷۷۱۲۱۰
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

صدای گوینده خیلی خوبه.تنها چیزی که هست صدا خیلی کمه

کاربر ۳۸۸۳۴۵۶
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

صدای گوینده عالیه و داستان جذابی داره کشش داستان فوق العاده است

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۲۸۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان