دانلود کتاب صوتی شادی با صدای آسیه گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شادی اثر نیکلا ادواردز

دانلود و خرید کتاب صوتی شادی

گوینده:آسیه گرجی
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی شادی

کتاب صوتی شادی نوشتهٔ نیکلا ادواردز و ترجمهٔ سمیه حیدری است. گویندگی این کتاب صوتی را آسیه گرجی انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی برای کودکان.

درباره کتاب صوتی شادی

کتاب صوتی شادی به کودکان کمک می‌کند تا احساسات و دنیای پیرامون خود را کشف کنند. دست‌وپنجه نرم‌کردن با احساسات و افکاری که به‌طور روزمره تجربه می‌کنیم، برای همه خیلی سخت است؛ چه برسد به کودکانی که تازه دارند برای اولین‌بار احساساتی مثل خشم، ناراحتی، خوشحالی و اضطراب را تجربه می‌کنند و هنوز نمی‌دانند چگونه باید آن‌ها را به‌درستی کنترل کنند. می‌توان گفت که چنین احساساتی برای قلب‌های کوچک بچه‌ها بیش از اندازه بزرگ هستند. آن‌ها زود آشفته و عصبانی می‌شوند و احساس سرخوردگی می‌کنند. این کتاب صوتی به ساده‌ترین شیوۀ ممکن، ذهن‌آگاهی را به کودکان یاد می‌دهد؛ یعنی توانایی ارتباط‌گرفتن با دنیای اطراف را. کتاب صوتی «شادی» بچه‌ها را تشویق می‌کند تا بیشتر به دنیای پیرامون خود توجه کنند و آرامش را در چیزهای زیبایی که آن بیرون مشاهده می‌کنیم پیدا کنند؛ مثلا گوش‌دادن به آهنگ دلنشین هوهوی باد یا حس‌کردن عطر گل‌های باغچه. با این کتاب صوتی، کودک شما سفری شاعرانه به دنیای شادی را آغاز می‌کند. این کتاب به کودک شما الهام می‌بخشد و او را قدرتمند می‌سازد تا از تمرین‌های ذهن‌آگاهی لذت ببرد.

شنیدن کتاب صوتی شادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نیکلا ادواردز

نیکلا ادواردز در سواحل زیبای شهر برایتون بزرگ شده است. او عاشق مطالعه، شعرخواندن و وسایل فیروزه‌ای‌ است. او با همسرش در شرق لندن زندگی کرده و مشغول نوشتن و بازنویسی کتاب‌های کودک بوده است.

بخشی از کتاب صوتی شادی

«حتی تاریک‌ترین طوفان‌ها هم تمام می‌شوند. قرار نیست هر روز خورشید را در آسمان ببینیم. می‌توانیم احساساتمان را بپذیریم و حواسمان باشد چطور خودشان را نشان می‌دهند، آن‌وقت می‌توانیم بدون نگرانی رهایشان کنیم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۲۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان