دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه) با صدای آسیه گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه) اثر کیمبرلی درتینگ

دانلود و خرید کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه)

معرفی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه)

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه) نوشتۀ کیمبرلی درتینگ و شلی ر. جوهانس، ترجمۀ محبوبه نجف خانی و حاصل گویندگی آسیه گرجی است و انتشارات مهرسا آن را برای کودکان منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه)

در کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه)، «سیسی» با کنجکاوی و دقت به جهان اطرافش نگاه می‌کند؛ چون دوست دارد از هر چیز سر در بیاورد؛ مثلاً اینکه آیا حیوان‌ها سبزیجات دوست دارند؟ سیسی در این مورد آزمایش‌های مختلفی انجام می‌دهد و در آخر به نتیجهٔ جالبی می‌رسد. با سیسی همراه شوید تا بدانید آیا حیوان‌ها واقعاً سبزیجات دوست دارند؟ کتاب‌های مجموعۀ «سیسی عاشق علم است» از طریق داستان و با زبانی ساده، کودکانه، روان و دلچسب کودکان را با مفاهیم اساسی و اولیۀ علم، تکنولوژی، ریاضی و مهندسی و همین‌طور واژه‌ها و اصطلاحات علمی مربوط به آن‌ها آشنا می‌کند؛ بنابراین برای استفاده در کلاس‌های مهدکودک و پیش‌دبستانی بسیار مناسب است. این مجموعه به کودکان می‌آموزد نسبت به دنیای پیرامونشان کنجکاو باشند.

شنیدن کتاب صوتی سیسی عاشق علم است (آزمایش های خوشمزه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان به داستان‌های کودک، کودکان پیش‌دبستانی، کودکان ۴ تا ۸ سال و همچنین تمام کسانی که ماجراجویی را دوست دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ دقیقه

حجم

۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان