دانلود کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است با صدای آسیه گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است اثر شونا آینز

دانلود و خرید کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

نویسنده:شونا آینز
گوینده:آسیه گرجی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است نوشتهٔ شونا آینز (متخصص و روان‌شناس بالینی) و ترجمهٔ احمد تصویری است. گویندگی این کتاب صوتی را آسیه گرجی انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی داستانی برای کودکان و نوجوانان.

درباره کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است که حاوی داستانی برای کودکان است، به موضوع کودکان و امنیت در اینترنت پرداخته است. این کتاب صوتی به کودک می‌گوید که اینترنت امکانِ بسیار خوب و شگفت‌انگیزی است و ما می‌توانیم از اینترنت بسیار یاد بگیریم، با آن بازی کنیم یا تفریح کنیم، اما گاهی‌اوقات هم اینترنت شبیه چاله است؛ یک چاله که شاید آن‌قدرها هم گود به نظر نرسد. شونا آینز که متخصص و روان شناس بالینی و جنایی است، در کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است رویکردی ملایم اما مستقیم دارد تا با کمک آن و با آگاهی‌رسانی بتوان فضای امنی برای کودکان و نوجوانان در محیط‌های خانواده و دوستان ایجاد کرد تا بتوانند به‌راحتی مشکلاتشان را با آن‌ها در میان بگذارند. هدف کتاب صوتی حاضر این است که موضوع امنیت در اینترنت برای کودکان و نوجوانان مسئله‌ای کاملاً عادی بشود و از این طریق بتوان از مشکلاتی که ممکن است به‌علت عدم‌امنیت یا آگاهی پیش بیاید، جلوگیری کرد. 

شنیدن کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

«اینترنت چیز باحال و شگفت‌انگیزی است.

اینترنت کمک‌مان میکند از راه خیلی خیلی دور با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنیم. با اینترنت میتوانیم از چیزهای جورواجور سر دربیاوریم و آنها را به دیگران هم نشان بدهیم. برای کار کردن با اینترنت روشهای مختلفی وجود دارد؛ از کامپیوتر گرفته تا موبایل و تبلت.

اینترنت مثل یک زمین بازی خیلی باحال است و کلی چیز یادمان میدهد. میتوانیم حالا حالاها پایش بنشینیم، بدون اینکه یک ذره هم حوصله‌مان سر برود. با اینترنت می‌شود حسابی تفریح کرد.

درست مثل اینترنت، چاله‌ها هم حسابی سرمان را گرم میکنند!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان