دانلود کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم اثر امیر موچانی

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم

گوینده:ندا پوریان
گردآورنده:امیر موچانی
امتیاز:
۳.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم

کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم، با ترجمه‌ی امیر موچانی، به دو پرسش مهم پاسخ میدهد؟ چرا باید گیاهخوار شویم؟ چگونه می‌توانیم گیاهخوار شویم؟ 

در کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم شما می‌توانید اطلاعاتی که برای گیاهخوار شدن لازم دارید، به دست بیاورید. این اثر را با صدای ندا پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم

کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد. امروزه تعداد بیشتری از مردم دنیا به سبک سلامت و گیاهخواری روی میاورند. چنانکه می‌بینیم بسیاری از افرادی مشهور در دنیا نیز گیاهخوار هستند. دلایل بسیار زیادی هم برای گیاهخوار شدن موجود است. افراد ممکن است به دلیل سلامتی، تناسب اندام، رحم و مهربانی به حیوانات یا برای کمک به حفظ محیط زیست گیاهخوار شوند. اما آیا گیاهخوار بودن ساده است؟ آیا گیاهخواری به معنای خداحافظی کردن با تمام غذاهای خوشمزه است؟ 

کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم به تمام پرسش‌هایی که در مورد گیاهخواری ممکن است داشته باشید، پاسخ می‌دهد. اگر نگران این هستید که با رژیم گیاهخواری چطور می‌توانید تمام منابع ویتامین و پروتئین بدنتان را جذب کنید یا چه غذاهایی می‌توانید بخورید به کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم گوش دهید تا هم پاسخ تمام سوالاتتان را بگیرید و هم با نگرانی‌هایتان خداحافظی کنید. 

کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم برای تمام افرادی که دوست دارند در زمینه‌ی گیاهخواری اطلاعات کسب کنند، مفید، کاربردی و شنیدنی است. کتاب چگونه گیاهخوار شویم برای گیاهخواران نیز مفید است. چون سرشار از اطلاعات غنی و صحیح در زمینه‌ی تغذیه‌ی اصولی گیاهخواری است.

جملاتی از کتاب صوتی چگونه گیاهخوار شویم

چگونه و به چه دلیل گیاهخوار شویم؟ روزانه با مردم زیادی روبه‌رو می‌شویم که قصد دارند رژیم غذایی خود را به یک رژیم سالم تبدیل کنند. رژیمی که بخش بزرگی از آن یا حتی تمام آن را گیاهان یا میوه‌ها تشکیل می‌دهد. اما اکثر آن‌ها از سخت بودن و نداشتن اراده برای رسیدن به این هدف صحبت می‌کنند. برای تبدیل شدن به یک گیاهخوار و داشتن رژیم‌های مخصوص آن نیاز به کمی اطلاعات و آموزش است که قصد داریم در این کتاب به این موضوع بپردازیم. 

نظرات کاربران

سپیده
۱۴۰۰/۰۱/۰۶

این کتاب صوتی کمک فوق العاده ایه برای دوستانیه که به این آیین علاقه مندند‌ و می خواهند شروع کنند. تنها در ۱۰ دقیقه مسائل ضروری و بایدی گیاهخواری رو به شیوه ی مناسب بیان می کنه. مقدمه ای برای

- بیشتر
کاربر 8479210
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

نکات منطقی و عملی و مستند راجب گیاه خواری کردن رو عنوان میکنه. بگونه ایکه میتونه براحتی وارد سبک غذایی ما قرار بگیره. البته دوست دارم کتابی در مورد دستورات اشپزی اونهم چاپ بشه تشکر

توپچي
۱۴۰۰/۱۲/۱۹

بیشتر شبیه یک پروژه ی دانشگاهی بود تا یک کتاب علمی اصلاً توصیه نمیکنم

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ دقیقه

حجم

۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۰۰۰
تومان