دانلود کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد داستانی جذاب، جنایی و معماگونه از نویسنده‌ی مشهور رمان‌های کارآگاهی آگاتا کریستی است. داستان کتاب شیطان به قتل می‌رسد ماجرای یک شب بازی بریج است که به شکلی مرگبار به پایان می‌رسد.

جمشید اسکندانی کتاب شیطان به قتل می‌رسد را به فارسی ترجمه کرده است. شنیدن نسخه‌ی صوتی این اثر با صدای جمعی از گویندگان توانا، لطفی دیگر دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد، از یک شب مهمانی بازی بریج می‌گوید که به شکلی مرگبار و خون‌آلود به پایان می‌رسد. اینجا است که هرکول پوآرو، کارآگاه مشهور و باهوش وارد می‌شود تا پرده از راز ماجرای شب مهمانی بردارد. آقای شیتانا کسی است که به گرفتن مهمانی‌های پر زرق و برق مشهور است. اما با این‌حال اطرفیان او کمی از او می‌ترسند. آقای شیتانا به پوآرو می‌گوید که قتل را گونه‌ای هنر می‌داند. همین باعث می‌شود تا پوآرو دعوت او را برای رفتن به مهمانی بریج و دیدن کلکسیون شخصی او رد کند. اما تمام کسانی که برای رفتن به مهمانی آماده شده بودند، وارد بازی مرگباری می‌شوند... 

کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر داستان‌های جنایی و معمایی دوست دارید از کتاب شیطان به قتل می‌رسد لذت می‌برید. اگر دیگر آثار آگاتا کریستی را خوانده و دوست داشته‌اید، شیطان به قتل می‌رسد هم می‌تواند توجهتان را به خود جلب کند.

درباره‌ی آگاتا کریستی

آگاتا کریستی نویسنده‌ی مشهور سبک جنایی و معماگونه و خالق شخصیت‌هایی مانند هرکول پوآرو و خانم مارپل، در  ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ در انگلستان متولد شد. نام کامل او آگاتا مری کلاریسا میلر است. در سال ۱۹۱۴ با یک سرهنگ نیروی هوایی به نام آرچیبالد کریستی ازدواج کرد و از او یک دختر به نام رزالیند هیکز دارد. اما این ازدواج بعد از یازده سال به جدایی انجامید. او در سال ۱۹۳۰ با باستان‌شناسی به نام سِر ماکس مالووان ازدواج کرد و همراه او به سفرهای زیادی رفت. سفرهایی که تاثیرات بسیاری در داستان‌های جذاب او داشتند. آگاتا کریستی با نام مستعار مِری وستماکوت رمان‌های عاشقانه می‌نوشت. اما عمده‌ی شهرت او به دلیل رمان‌های جنایی است که نوشته. آگاتا کریستی پرفروش‌ترین نویسنده در انگلستان و در کل دنیا است. مقام‌های بعدی به ژول ورن و شکسپیر می‌رسد. آگاتا کریستی لقب ملکه‌ جنایت را هم از آن خود کرده است. 

آگاتا کریستی در ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۷۶ در سن ۸۵ سالگی در انگلستان درگذشت. 

جملاتی از کتاب صوتی شیطان به قتل می‌رسد

«منظورتان از بهترین ها چه کسانی هستند؟» 

«آقای عزیز بهترین ها همان هایی هستند که جنایت کرده اند ولی دستگیر نشده اند. اشخاص موفقی که در حاض حاضر زندگی بسیار راحت و مرفهی دارند، بدون اینکه کمترین سوءظنی متوجه آنها باشد. قبول کنید که سرگرمی بسیار جالبی است.» 

«ولی من اسم این را به هیچ وجه سرگرمی جالب نمی گذارم. بهتر است اسم دیگری روی آن بگذارید.»

 ولی شیطانا بدون توجه به حرف های پوارو، فریاد کوتاهی کشید و گفت:« فکری به ذهنم رسید یک مهمانی شام کوچک. در این مهمانی این کلکسیون به خصوص را نشانتان خواهم داد. راستش خیلی جالب و سرگرم کننده خواهد بود. نمیدانم چرا قبلا به این فکر نیفتادم. ولی خب، هنوز هم دیر نشده است. فقط یک هفته به من وقت بدهید. هفته بعد نه بلکه هفته بعد از آن. شما که حتما وقت خواهید داشت؟...»

معرفی نویسنده
عکس آگاتا کریستی
آگاتا کریستی
انگلیسی | تولد ۱۸۹۰ - درگذشت ۱۹۷۶

آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میل، ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ در دون شایرِ انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی‌اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده‌ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می‌توانست تبعه ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا یک خواهر و یک برادر داشت که هردوی آن‌ها از او بزرگ‌تر بودند. گر چه خواهر و برادر آگاتا را به مدرسه شبانه‌روزی و خود او را به یک مدرسه تکمیلی در فرانسه فرستاده بودند اما آگاتا در پنج سالگی خودش خواندن را یاد گرفت و بعد با استفاده از کتابخانه پدرش به معلوماتش اضافه کرد و تحصیلات آکادمیک نداشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد