خلاصه صوتی هنر ظریف بی‌خیالی | دادبه دادمهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب) اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی (خلاصه کتاب)

کتاب هنر ظریف بی‌خیالی دومین اثر مارک منسون است. نخستین اثر منسون الگوها نام دارد که برای مردان نوشته شده است و در آن به شیوه‌های جذب زنان پرداخته است. منسون از نویسندگان خوب حوزه موفقیت و خودیاری است و کار اصلی‌اش وبلاگ‌نویسی است. مطالبی که او در کتاب‌هایش می‌نویسد، خیلی‌هایشان به صورت جسته و گریخته در وبلاگش منتشر شده‌اند.

درباره هنر ظریف بی‌خیالی

در این اثر مارک منسون، شما با هنری ظریف به اسم بی‌خیالی آشنا می‌شوید. منظور از بی‌خیالی در این کتاب، اهمیت ندادن به هیچ‌چیز و هیچ‌کس نیست. شما با یادگرفتن هنر بی‌خیالی درواقع یادمی‌گیرد که چطور فقط به کارها و امورات ضروری اهمیت بدهید و وقت خود را صرف چیزهای بیهوده نکنید. ما آن‌قدر فرصت و قدرت و انرژی نداریم که به همه چیز اهمیت بدهیم. باید بی‌خیال خیلی چیزها بشویم تا بتوانیم تمام فکر و ذهن و انتخاب‌ها و تصمیم‌های خود را، روی گزینه‌ی محدود و مشخص، متمرکز کنیم.

بنابراین کتاب هنر ظریف بی‌خیالی درباره‌ی بی‌خیالی نیست؛ بلکه اتفاقاً درباره‌ی توجهِ بیش از حد به اهداف و ارزش‌های کلیدی و بی‌خیالی و بی‌توجهی نسبت به حاشیه‌های دیگر است.

شنیدن کتاب هنر ظریف بی‌خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر بیش از حد نسبت به اطرافیان و کارهای خود حساس هستید و نمی‌توانید توجه خود را تنها به امور ضروری زندگی معطوف کنید و به حاشیه‌ها می‌پردازید. این کتاب را بشنوید.

درباره مارک منسون

مارک منسون، نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین آمریکایی است. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت مالی است، اما علاقه زیادی به روانشناسی دارد و در این زمینه مطالعات زیادی داشته است. او زمانی که کاملا ناشناس بود اولین کتابش را منتشر کرد و با اینکه کسی او را نمی‌شناخت، در کمتر از یکسال توانست ۱۵ هزار نسخه از آن را بفروشد. او همچنان وبلاگش را به روز نگه می‌دارد و یکی از پر مخاطب‌ترین وبلاگ‌های آمریکا را دارد.

معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

ناسارا
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

اسم کتاب هنر رندانه به ... گرفتن هست. البته ترجمه اصلی کتاب پر است از حرفایی که نویسنده برای تاثیر گذاری بیشتر به رکیک ترین شکل ممکن نوشته🙂 من چندان خوشم نیومد شاید به این علت که مدت زیادی افتاده

- بیشتر
هانیه
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

این کتاب برای زندگی تو ایران حتما باید خونده بشه. گاهی بی خیالی بهترین پاسخ به تنش های زندگیه. حتما گوش بدید

کاربر ۱۴۰۹۷۹۳
۱۳۹۹/۰۶/۲۵

کتاب خیلی خوبیه، به ما نشون میده که چقدر تحت تاثیر مثبت اندیشی های دروغین ، تحمل شکست خوردن رو از دست دادیم!! الان بار دومه دارم گوش میدم. همیشه میگفتم چرا دهه های پیش زندگی شیرین تر و واقعی

- بیشتر
123
۱۴۰۰/۰۲/۲۱

این میکروکتاب ، کتاب زیبای رهایی از دغدغه ها رو حیف کرده..توصیه می کنم اصل کتاب رو بخونید

یاسمن
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

این کتاب برای حال و هوای این روزها خیلی به درد میخوره . نقطه عکس اهمیت دادن در عین اهمیت ندادن

Abdi
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

نکته مثبت کتاب خوبه چون واقعی زندگی رو معرفی میکنه نکته منفی انگیزه ی انجام دادن یه کار سخت رو نابود . از نظر من خیلی وقتا غیر ممکنه میتونه به ممکن تبدیل شه

روماک
۱۴۰۰/۰۹/۱۵

کتاب جالبیه و توصیه میکنم برای کسانی که می‌خواهند از دغدغه های امروزی قدری دور باشند

Afsaneh.R.N
۱۳۹۹/۰۶/۱۶

کتاب خوبیه دوست دارم یکبار دیگه هم بهش گوش بدم

5044976
۱۴۰۲/۰۵/۰۸

باسلام.این کتاب خیلی بمن کمک کرد تا افکارم را بتونم کنترلش کنم.عالی بود. تمیزی

سعیده
۱۴۰۱/۰۱/۰۶

بعد از یه مشکل خانوادگی، ناراحت بودم و به مادرم زنگ زدم، مادرم گفت بی خیال ولش کن …. من یاد این کتاب افتادم و فوری گوش دادمش عالی بود 👌🏻 باید یه بار دیگه گوشش بدم😌

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۲ دقیقه

حجم

۸۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان