دانلود کتاب صوتی معجزه ایمان با صدای مصطفی طالبیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه ایمان اثر مصطفی طالبیان

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه ایمان

معرفی کتاب صوتی معجزه ایمان

کتاب معجزه ایمان، نوشته‌ی نیک وی‌آچیچ، مردی است که هیچ مرز و محدودیتی نمی‌شناسد. نیک وی‌آچیچ کسی است که توانسته است دنیایی برای خود بسازد که در آن هرگز کمبود دست‌ها و پاهایی که نداشته به چشم نیایند.

شما می‌توانید سرگذشت شنیدنی نیک وی‌آچیچ را به نام معجزه‌ی ایمان با صدای زیبا و گیرای مصطفی طالبیان بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزه‌ی ایمان

معجزه‌ی ایمان، کتابی زیبا، جذاب و شنیدنی از زندگی مردی است که توانسته است تا به حال زندگی‌های بسیاری را تحت تاثیر قرار دهد و به مردم بسیاری در زندگی، درس امید، انگیزه و تلاش و شوق برای ادامه دادن بدهد. نیک وی‌آچیچ بدون دست و پا متولد شد. اما این نقص جمسی نتوانست مانعی برای پیشرفت او باشد. نیک وی‌آچیچ در سن ۱۷ سالگی موسسه خود با عنوان «زندگی بدون دست و پا» را به منظور امید دادن به افراد افسرده و توانیاب تأسیس کرد. حالا او به کسی تبدیل شده است که سخنرانی‌هایش درباره‌ی معجزه‌ی ایمان در سراسر دنیا میلیون‌ها شنونده دارد و بسیار او را منبع الهام خود می‌دانند.

کتاب صوتی معجزه‌ی ایمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید با زندگی و شخصیت فوق‌العاده‌ی نیک وی‌آچیچ آشنا شوید کتاب صوتی معجزه‌ ایمان انتخاب خوبی برای شما است.

درباره‌ی نیک وی‌آچیچ

نیک وی‌آچیچ در سال ۱۹۸۲ در استرالیا به دنیا آمد. او به دلیل ابتلا به سندرم آملیا بدون دست و پا متولد شد. نیک از اولین افرادی بود که پس از حذف قانون ممنوعیت ورود افراد معلول حرکتی به مدارس معمولی، مانند دیگر کودکان سالم به ادامه تحصیل پرداخت. اما در دوران مدرسه به قدری مورد تمسخر همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت که افسردگی به سراغش آمد و تصمیم گرفت به زندگی‌اش پایان بدهد. اما بعد به دلیل علاقه‌ای که به پدر و مادرش داشت از این کار صرفنظر کرد. نیک در سن ۱۷ سالگی موسسه خود با عنوان «زندگی بدون دست و پا» را به منظور امید دادن به افراد افسرده و توانیاب تأسیس کرد. در سن ۲۱ سالگی از دانشگاه گریفیت با دو مدرک لیسانس در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی فارغ‌التحصیل گردید. او هم‌اکنون سخنران و مدیر موسسه‌ی زندگی بدون دست و پا است و در ورزش‌های شنا، موج‌سواری و گلف مهارت دارد.

جملاتی از کتاب صوتی معجزه‌ی ایمان

من در سفرهای خود به جاهای مختلف دنیا، با افراد دارای مشکلاتی رو به رو شدم که بیشتر آن‌ها تقاضای کمک و راهنمایی و یا دعا از من کردند. اغلب، آن‌ها خودشان می‌دانستند که باید چه کاری انجام دهند. اما از ایجاد یک تغییر یا برداشتن اولین قدم برای درخواست کمک و توکل بر خداوند، هراس داشتند. ممکن است شما هم با مشکلاتی مواجه شوید که احساس عجز و ناتوانی، ترس، درماندگی و تردید وجودتان را فرابگیرد و قدرت هیچ‌کاری را نداشته باشید. این شرایط را درک می‌کنم چون من هم بارها در این شرایط قرار گرفتم.

زمانی که مردم درباره‌ی احساس تنهایی خود یا شکست در دنیا، ترس و وحشت خود از معلولیت‌ها، بیماری‌ها یا افکار خودکشی حرف می‌زنند، دقیقا می‌دانم در چه مخمصه‌ای گیر افتاده‌اند. مردم خیلی راحت می‌توانند مشکلات جسمی من را ببینند، اما حتما باید دقایقی با من صحبت کنند تا متوجه شوند که بر خلاف معلولیتم، چقدر شاد و خوشحال زندگی می‌کنم....

نظرات کاربران

علیرضا روزگار
۱۳۹۸/۱۲/۰۸

خوانش عالی و کتابی مناسب برای کم توانان جسمی

کاربر ۴۷۰۷۵۴۵
۱۴۰۲/۰۶/۰۹

عالی بود

شهرزاد
۱۴۰۱/۰۶/۰۶

خوب نبود

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان