دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگیتان با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهترین سال زندگیتان اثر مایکل هیات

دانلود و خرید کتاب صوتی بهترین سال زندگیتان

معرفی کتاب صوتی بهترین سال زندگیتان

کتابچه بهترین سال زندگی‌تان چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب بهترین سال زندگی‌تان نوشته مایکل هیات است. این کتاب یک برنامه‌ی پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهدافتان به شما معرفی می‌کند.

درباره کتابچه بهترین سال زندگی‌تان

خیلی از ما به بیشتر چیزهایی که از زندگی می‌خواستیم نرسیدیم. شاید اهداف بزرگی را تعیین کرده، اما به آنها نرسیدیم، یا آینده آن‌طوری که ما پیش‌بینی کرده بودیم در نیامد. زندگی پر از اتفاقات غیرمنتظره است. همه این را تجربه کرده‌ایم. ناامیدی به یاس، سرخوردگی، عصبانیت و ناراحتی تبدیل شده و در نهایت، به شکل بدبینی در می‌آید. هر اتفاقی در گذشته‌تان افتاده باشد – چه خوب، چه بد – واقعاً می‌توان سال آینده را به بهترین سال عمرتان تبدیل کرد، حتی در آن حوزه‌هایی که دچار مشکلات جدی هستید.

اولین کاری که برای داشتن بهترین سال (سال‌های) عمرتان باید انجام دهید، این است که باور کنید می‌توانید به چنین هدفی برسید. نتایجی که در زندگی بدان می‌رسید، به باورهایتان بستگی دارد، چه این باورها را دوست داشته باشید، چه نداشته باشید. برای تجربه‌ی نتایج بهتر در آینده، باید باورهایتان را بهبود ببخشید.

این سال شماست. لحظه‌های شماست که می‌گذرد. رویاهای خود را به بعد موکول نکنید. اهدافتان را به تاخیر نیاندازید. برای اینکه در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود پیشرفت خوب و معناداری داشته باشید، در مورد کاری که باید امروز انجامش بدهید تعلل نکنید. وقتی قدم بعدی‌تان را مشخص کردید، منتظر نمانید. خیز بردارید و انجامش بدهید.

برنامه‌ی پنج مرحله‌ای برای رسیدن به مهم‌ترین اهداف از این قرار است:

• باور داشته باشید که شدنی است

• گذشته را پایان دهید

• برای آینده‌تان برنامه‌ریزی کنید

• دلیل‌تان را بیابید

• اقدام کنید

بهترین روزهای شما در راه است.

شنیدن کتابچه بهترین سال زندگی‌تان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب بهترین سال زندگی‌تان را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد