دانلود کتاب صوتی بی‌حد و مرز با صدای ناصر عاشوری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بی‌حد و مرز

جان سی مکسول، نویسنده حوزه موفقیت در کتاب صوتی بی‌حد و مرز با شما درباره توسعه فردی صحبت می‌کند. توسعه فردی یعنی توانمندسازی خود با توجه به ظرفیت وجودی.

درباره کتاب صوتی بی‌ حد و مرز

مکسول در این کتاب یک معادله ساخته است: ظرفیت مساوی است با جمع آگاهی، توانایی و انتخاب. براین‌اساس، کتاب با شناسایی و معرفی هفده توانایی و تأکید بر این نکته که فقط با آگاهی همه‌جانبه از این توانایی‌های فردی است که دامنهٔ انتخاب‌های ما گسترده‌تر می‌شود و آنگاه می‌توانیم به کمال ظرفیت وجودی خویش دست یابیم راهی نوین در توانمندسازی افراد می‌گشاید. بی‌ حد و مرز برای رسیدن به این هدف از مثال‌های فراوان و کاربردی بهره می‌برد که کتاب را جذاب‌تر و مفیدتر می‌کنند.

شنیدن کتاب صوتی بی حد و مرز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چهار گروه مخاطبان این کتاب‌اند، گروه اول دانش‌آموزان که می‌خواهند با شناسایی و تقویت ظرفیت‌های وجودی‌شان آیندهٔ روشنی برای خود رقم بزنند. گروه دوم دانشجویان عزیزی‌ که دریافته‌اند آموزش‌های دانشگاهی تناسبی با نیازهای بازار کار ندارد، گروه سوم کسانی که باور دارند در میانهٔ عمر از خودشناسی غفلت کرده‌اند و ظرفیت‌های بی‌حدومرز وجودشان را نشناخته‌اند و نتوانسته‌اند به آرزوهای خود جامهٔ عمل بپوشند و در نهایت، رهبران و مدیرانی‌ که باور دارند برای توسعهٔ کسب‌وکار یا سازمانشان بهترین رویکرد بهینه‌سازی عملکرد و توانمندتر کردن کارکنان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بی‌حدومرز ایشان است.

درباره جان مکسول

جان کالوین مکسول، نویسنده، سخنرا ن و مشاور مدیریتی در خانواده‌ای از مسیحیان آنجلیکان در آمریکا زاده شد. او در آغاز در زمینه الهیات مسیحی تحصیل کرد و به عنوان یک فعال مذهبی در کلیساهای چند شهر آمریکا فعالیت کرد.

تخصص مکسول در حوزه مدیریت بر روی رهبری تمرکز دارد و بیشتر کتاب‌ها و دوره‌های آموزشی وی و همچنین خدمات مشاوره‌ای او پیرامون این مفهوم است.

کتاب‌هایی که او در زمینه رهبری نوشته است، بارها در لیست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز و ... قرار گرفته است. وی همچنین دانشکده کسب و کار و رهبری را در دانشگاه وسلین ایندیانا، ساخته و اهدا کرده است. جان سی مکسول، یک تیم مشاوره‌ای دارد که به شرکت‌ها و سازمان‌های گوناگون در جهان برای بهبود سطح رهبری، آموزش می‌دهد.

کتاب‌های او در زمینه‌های گوناگون مدیریت و رهبری، بارها به فارسی ترجمه شده و در میان فارسی‌زبانان آشنا است.

بخشی از کتاب بی‌ حد و مرز

جیم کالینز، نویسندهٔ کتاب از خوب به عالی، می‌گوید، «بزرگی تابعی از شرایط نیست. چنان‌که معلوم شده است، بزرگی تاحدزیادی به انتخاب آگاهانه و انضباط برمی‌گردد.» همین مسئله دربارهٔ ظرفیت هم مصداق دارد. افزایش ظرفیت از انجام دادن انتخاب‌های درست نشئت می‌گیرد.

کلمهٔ انتخاب به این معنی است که ما گزینه‌های دیگری هم داریم. و واقعاً هم چنین است. چقدر ظرفیت در زندگی خود می‌خواهید؟ حق آن و توان آن را دارید که انتخاب کنید. قبلاً در این کتاب شما را با معادلهٔ ظرفیت آشنا کردم:

آگاهی + توانایی + انتخاب‌ها = ظرفیت

آگاهی چیزی است که می‌آموزیم. توانایی موهبتی است که از قبل داریم. انتخاب‌ها هم به چیزهایی که می‌آموزیم و هم به موهبت‌هایی که در اختیار داریم اضافه می‌کنند.

قبل‌ازاینکه دربارهٔ ده انتخاب مشخصی بحث کنیم که می‌توانید با برگزیدن آنها ظرفیتتان را افزایش دهید، می‌خواهم استراتژی‌ای را به شما ارائه بدهم که برای همهٔ آنها به کار خواهد آمد. من آن را قاعدهٔ پنج‌تایی می‌نامم. با این مفهوم ازطریق مارک ویکتور هانسن و جک کَنفیلد، نویسندگان مجموعه‌کتاب‌های سوپ جوجه برای روح، آشنا شدم، اما خودم تغییراتی در آن وارد کرده‌ام.

بگذارید فرض کنیم که شما می‌خواستید درخت بزرگی در حیاطتان قطع کنید. به بزرگ‌ترین درختی فکر کنید که تاکنون دیده‌اید، درختی که باعث می‌شود با خود فکر کنید، این خیلی بزرگ است. هیچ‌وقت نخواهم توانست این کار را انجام دهم. غول‌آسا. روش شما برای انجام دادن این وظیفه چه بود؟ پیشنهاد من این است که از قاعدهٔ پنج‌تایی استفاده کنید. هر روز، با تبر خود سراغ درخت بروید و پنج تکه از آن را بکنید. شاید فکر کنید، همین؟ بله، همین. علت اینکه این روش جواب می‌دهد این است: اگر هر روز، هفته‌های متمادی، ماه‌های متمادی، سال‌های متمادی، آن پنج تکه را بکنید، درخت خواهد افتاد.

نظرات کاربران

Atheo
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

از دو جهت نظرم رو می گم: یک اینکه محتوای کتاب مانند دیگر کتاب های موفقیت شعار گونه است و همش میگه پیشرت کنید، بهتر شوید. در کل نویسنده چندتا ظرفیت رو که باید از اون ها گذشت رو نام میبره

- بیشتر
اکبر
۱۴۰۱/۰۵/۰۲

کتاب عالی بود که بنظرم باید چندبار آن را گوش دهید

حسین صادقی
۱۴۰۱/۰۸/۲۵

من علاقه مند به حوزه‌های روانشناسی و توسعه‌ی فردی هستم و کتاب هایی را که در این زمینه هستند پیگیری و مطالعه می‌کنم؛ تعجب‌آور است که با وجود امتیاز بالای کتاب در Goodreads، آن را کتاب ضعیفی یافتم. نویسنده کشیش

- بیشتر

زمان

۱۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۲۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۲۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۶۶,۵۰۰
۳۰%
تومان