دانلود کتاب صوتی نوآوران با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نوآوران اثر آدام گرانت

دانلود و خرید کتاب صوتی نوآوران

معرفی کتاب صوتی نوآوران

کتاب صوتی نوآوران چکیده ای از مهم ترین مطالب کتاب نوآوران اثر آدام گِرانت است. این کتاب یک اثر مفصل و قانع‌کننده در مورد افراد مبتکر است. گرانت در این کتاب توضیح می‌دهد که انطباق‌ناپذیران مبتکر چطور جهان را به حرکت در می‌آورند.

درباره کتاب نوآوران

نوآوران کتابی است درباره اینکه چطور هر فردی می‌تواند مبتکر باشد. ابتکار و نوآوری چیزی نیست که مختص افراد جاه‌طلب یا استعدادهای منحصر به فرد یا خلق و خوی خاص باشد. همه چیز با زیر سوال بردن وضع موجود و سپس اقدام برای بهبود و تغییر آن، شروع می‌شود. این زیر سوال بردن و تغییر وضعیت، نه تنها جهان را به جای بهتری تبدیل می‌کند، بلکه زندگی پر معنا‌تر و فوق‌العاده‌ای به ما می‌بخشد.

نوآوران چه کسانی هستند؟ چه کاری انجام می‌دهند؟ آن‌ها چقدر با سایر مردم و جهان متفاوت هستند؟ اولا، نوآوران افرادی انطباق‌ناپذیر هستند. آن‌ها همیشه وضعیت جامعه را به چالش می‌کشند و می‌خواهند جهان را به جایی بهتر تبدیل کنند. علاوه بر این، نوآوران ریسک می‌کنند. آن‌ها سخت کار می‌کنند و تولیدکننده هستند. اغلب اوقات، نوآوران، شورشی نامیده می‌شوند.

نوآوران با استفاده از روشی دقیق و بسیار پر جزئیات به ما نشان می‌دهد که هر کسی می‌تواند مبتکر باشد. نویسنده، صادقانه زمان و تلاش زیادی صرف کرده تا تمام جنبه‌های داشتن ابتکار را توضیح دهد. بنابراین نوآوران کتابی است که همه باید بخوانند: مخصوصا کسانی که می‌خواهند بدانند مبتکر بودن واقعا به چه معناست و به چه چیزی نیاز دارد.

 شنیدن کتاب نوآوران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در کسب‌وکار علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل نوآوران را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


معرفی نویسنده
عکس آدام گرانت
آدام گرانت

آدام گرانت نویسنده‌ی آمریکایی است که طی هفت سال متوالی، به عنوان برترین استاد دانشگاه وارتون انتخاب شده است. به عنوان یک روانشناس سازمانی، گرانت بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم انگیزه و معنا را در زندگی پیدا کنیم و حیاتی سخاوتمندانه و خلاقانه‌تر داشته باشیم. او همچنین به عنوان یکی از ۱۰ متفکر تاثیرگذار در زمینه‌ی مدیریت در جهان شناخته شده و نامش اکنون بین نام اعضای گروه ۴۰ زیر ۴۰ مجله‌ی فورچون به چشم می‌خورد. فعالیت‌های گرانت تاکنون در دنیای تجارت و فناوری‌های بزرگ، بسیار تاثیرگذار بوده است و شرکت‌ها تا به امروز، سعی داشته‌اند اصول او را در فرهنگ‌ها و شیوه‌های کاری خود پیاده‌سازی کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد