دانلود کتاب صوتی از دیار حبیب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی از دیار حبیب اثر سید مهدی شجاعی

دانلود و خرید کتاب صوتی از دیار حبیب

معرفی کتاب صوتی از دیار حبیب

کتاب صوتی از دیار حبیب نوشته سید مهدی شجاعی و با صدای خود نویسنده توسط انتشارات نیستان منتشر شده است. ماجرای دو یار امام حسین حبیب بن مظاهر و میثم تمار است این کتاب شرح حالی داستانی است.

درباره کتاب صوتی از دیار حبیب

«حبیب بن مظاهر» با نام اصلی «حبیب بن مظهر» از یاران باشرافت پیامبر بود که در جنگ‌های صفین، نهروان و جمل در رکاب امام علی (ع) حضور داشت و جوانمردانه در کنار ایشان جنگید. او چهره‌ای محبوب و عزیز در میان ائمه داشت و نامش به عنوان یکی از حاملان پرچم امام علی (ع) در تاریخ اسلام ثبت شده است. همچنین او به علم « مَنایا وَ بَلایا » (دانستن آینده پیش از اتفاق افتادن ) آشنا بود و با پنج امام معصوم دیدار کرد. «حبیب بن مظاهر» به عنوان یکی از سران مسلمان کوفه از جمله کسانی بود که به امام حسین (ع) نامه دعوت نوشت و به عنوان فرمانده جناح چپ سپاه در واقعه کربلا جنگید. نقل شده است :«هنگام شهادت ایشان چهره‌ی امام علیه السّلام درهم شکست و فرمود: خود و یاران حامی خود را به حساب خدا می‌گذارم». میثم تمار هم یکی از  از یاران دیگر امام حسین (ع) از سرزمین «نهروان» به اسلام پیوست و به او لقب «ابو سالم» داده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی از دیار حبیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های مذهبی علاقه‌مند هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

M.A.L
۱۳۹۹/۰۱/۲۷

کتاب های سید مهدی شجاعی رو خیلی دوست دارم. به نظرم این جمله ای که 《سخنی که از دل بر میاد‌ بر دل میشینه‌ 》مصداق کامل نوشته های آقای شجاعی هستش. مطلب مهم این که آقای شجاعی خودشون‌ گویندگی کتاب هاشون

- بیشتر
فاطمه مامان مهدی
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

کتاب کمی دیرتر را که از آثار همین نویسنده است هم به لیستتان اضافه کنید

عبدالرضا
۱۳۹۹/۰۲/۰۹

زیبا و شنیدنی

کاربر ۱۹۲۴۳۴۹
۱۳۹۹/۰۵/۲۱

سلام کتابهای آقای سیدمهدی شجاعی عالی هستند و نیاز به توضیح نیست.فقط ایکاش در فایل صوتی،آهنگهای ابتدا و انتهای فایلهای کتاب از دیار حبیب حذف میشد.کتاب خودش یک روضه بود برای عشاق امام حسین (ع)

Saeed Mardany
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

خسته نباشید میگم خدمت گوینده محترم ممنون بابت بیان خوبتون فقط تلفظ شما در اسم «حبیب مَظاهر» چرا به «حبیب مُظاهر» می رفت نمیدانم !!! خداوند همه عاشقان و مشتاقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را همانند حبیب، عاقبت بخیر نماید.

- بیشتر
هادی اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

گویندگی جناب شجاعی به خوبی نویسندگی شان نیست

MahOur
۱۴۰۳/۰۱/۱۸

متن جذاب اما خوانش اصلا خوب نبود

fnqdy
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

کتاب قشنگی هست نوع نگارشش مثل سایر اثار سید مهدی شجاعی هست هم از زیبایی های ادبی زیادی برخورداره و متن قشنگی داره هم علمی و مستنده و به اطلاعات دینی ادم اضافه میکنه کتاب درمورد حبیب بن مظاهر هست

- بیشتر
زهرا عابدینی
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

یاالله. سلام و نور؛ کتاب عالی‌س اما گویندگی‌ش افتضاح و کلام و خوانشش خیلللی ضعیف و نازیبا بود. واقعی مجبور بود خودش بخونه اونم انقد بد و زشت و پُر از اشتباه و غلط؟!

کیوان رضوانی
۱۴۰۱/۰۱/۳۱

دست مریزاد به استاد شجاعی . البته میتونست جذاب تر باشه ولی با این حال لذت بردم . بسیار ممنونم از همه شما عزیزان .

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۷۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۷۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان