دانلود کتاب صوتی آفتاب بر نی با صدای علیرضا توحیدی مهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آفتاب بر نی اثر زینب عطایی

دانلود و خرید کتاب صوتی آفتاب بر نی

معرفی کتاب صوتی آفتاب بر نی

کتاب صوتی آفتاب بر نی نوشتهٔ زینب عطایی و با صدای علیرضا توحیدی مهر است و گروه فرهنگی هنری یم آن را منتشر کرده است. این کتاب شامل داستان‌های کوتاه و داستانک‌هایی دربارهٔ زندگی امام‌حسین (ع) و واقعهٔ عاشوراست. این کتاب پنجمین جلد از مجموعهٔ چهارده‌جلدی چهارده خورشید، یک آفتاب است.

درباره کتاب صوتی آفتاب بر نی

کتاب صوتی آفتاب بر نی از ۱۰۰ داستانک با زبان ساده و روایت اجمالی تشکیل شده است. داستان‌های این‌ کتاب دربارهٔ ولادت، امامت و شهادت و سیره و سبک زندگانی امام سوم شیعیان است.

از عناوین دیگر مجموعه چهارده خورشید، یک آفتاب می‌توان به آفتاب در محراب، مادر آفتاب، آفتاب دانش، آفتاب هشتمین، وسعت آفتاب، در محضر آفتاب، تا همیشه آفتاب، آفتاب در سجده، آفتاب در محاق، آفتاب غریب، آفتاب نیمه‌شب و ... اشاره کرد.

شنیدن کتاب صوتی آفتاب بر نی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این‌ کتاب صوتی پنجمین عنوان از مجموعه ۱۴ جلدی «چهارده خورشید، یک آفتاب» است که به زندگی سومین امام شیعیان اختصاص دارد. این کتاب و این مجموعه را به علاقه‌مندان به داستان‌های مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی آفتاب بر نی

«کربلا. خط مقدم. جبههٔ عمرسعد. می‌جنگید با حسین (ع). فقط زمان توانست شمر را بشناساند.

عمرسعد آمده بود با او مذاکره کند. گفت: "می‌دانم چرا با من می‌جنگی. همه‌اش به خاطر حکومت ری است. حتی اگر مرا بکشی گندم ری را هم نمی‌توانی بخوری."

عمر سعد خندید. گفت: "حالا گندم نبود، به جو هم راضی هستیم."

حسین (ع) را کشت؛ اما خواب ری را هم ندید چه برسد حکومتش را.

باز هم حرف زد برایشان، مثل شب قبل. به یادشان آورد که خودشان دعوتش کرده بودند؛ اما فایده‌ای نداشت. جنگ را شروع کردند. نابرابر. یک طرف حدود سی‌هزار نفر و یک‌طرف حدود صدوپنجاه نفر.

عاشورا. کربلا. جنگ با یک تیر شروع شد. با یک تیر هم تمام شد. تیر اول را عمرسعد زد و گفت: "لشکر شاهد باشید و شهادت بدهید پیش عبیدالله که اولین تیر را من زدم."

تیر آخر را هم وقتی زدند که دیدند نمی‌شود با حسین (ع) جنگید. تیر زهرآلود که خورد به قلبش، جنگ تمام شد.

جنگ که به پا شد انگار صدایی رسید به گوش حسین (ع) یا ندایی به گوش دلش: "پیروزی بر دشمنان یا ملاقات پروردگار؟ انتخاب کن."»

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۸۲۰۰۱
۱۴۰۲/۰۵/۰۴

نمی دانم وقتی اعتقادی به مذهب و حجاب و دین ندارید چطور بخاطر پول کتابهای مذهبی را در اختیار قرار می دهید ، من به دلیل کشف حجاب و به تمسخررفتن دین از طرف کارکنان شما و به دلیل تحریم

- بیشتر
کاربر ۲۱۱۹۰۳۲
۱۴۰۲/۰۴/۳۰

بسیار عالی

علی زاهدی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷

با وجود اینکه خیلی کتاب تو طاقچه ة آام ة بیشتر کتاب های آقای صفایی حائری ء با قیمتهای بالا خریده ام. و من به دوستان توصیه میکنم. و امیدوارم دولت هم امکان برگردان پول به کاربران فراهم کند.

فهیمه نیکوگفتار
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

انشاعالله که این تحریم باعث خیر بوده من خودم ۴۰۰کتاب گویا والکترونیکی درطاقچه دارم وبیشتر کتاب هام روان شناسی هست همیشه ناراحت بودم چرا این قدر در کتاب ها تبلیغ مسیحیت هست واز کتاب های گویای تقویم شیعه دراین کتاب

- بیشتر
ابراهیم اسکندری
۱۴۰۲/۰۵/۰۵

عالی ..برنامه خیلی عالی و پر طرفدار

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۰۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان