دانلود کتاب صوتی گروه محکومین با صدای بهراد رضازاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گروه محکومین اثر فرانتس کافکا

دانلود و خرید کتاب صوتی گروه محکومین

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی گروه محکومین

کتاب صوتی گروه محکومین نوشته فرانتس کافکا و ترجمه صادق هدایت با صدای بهزاد رضازاده در اختیار مخاطب قرار گرفته است. در این کتاب کافکا در قالب یک داستان سرنوشت همواره محکوم انسان را نشان می‌دهد.

درباره کتاب صوتی گروه محکومین

این کتاب تصویری از محکومیت ابدی انسان که مرگ است را نشان می‌دهد. کافکا نظراتش در ارتباط با آنارشیسم، مرگ و کمونیسم را در این کتاب بیان می‌کند. این کتاب سرگذشت گروهی از انسان‌ها است که محکوم به مرگ شده‌اند اما نمی‌دانند جرمشان چیست و چه زمانی کشته خواهند شد. تصویر پوچ کافکا از زندگی در این کتاب به وضوح خودش را نشان می‌دهد. این کتاب نمود مدرنیسم کافکایی است یعنی همان سرگشتگی و پوچی و اسارتی که کافکا همواره در آثارش نشان می‌دهد. صادق هدایت ترجمه خوبی از این اثر در اختیار شنونده قرار می‌دهد.

درباره فرانتس کافکا نویسنده کتاب گروه محکومین

فرانتس کافکا ‍(۱۸۸۳ ـ ۱۹۲۴) از نویسندگان و مهم و تاثیرگذار آلمانی قرن بیستم است. او به دوست نزدیکش ماکس وبر وصیت کرده بود تمام نوشته‌هایش را قبل از خواندن و بدون انتشار یک‌جا بسوزاند اما دوستش پس از مرگش به این وصیت عمل نکرد و باعث ظهور یکی از مهم‌ترین نویسندگان مدرنیسم شد. مشهورترین اثر این نویسنده رمان مسخ است.

شنیدن کتاب صوتی گروه محکومین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام کسانی که طرفدار مکتب اگزیستانسیالیسم هستند از شنیدن این کتاب لذت می‌برند و می‌توانند تاثیر نثر خاص صادق هدایت را در ترجمه این اثر ببینند.

نظرات کاربران

یکی بود یکی نبود...
۱۴۰۲/۰۶/۱۹

هرچی پیش آید خوش آید .کسانی که دست به قلم ومتالعه رو دوست دارن ...هیچ وقت به یک نویسنده از نظر خود علاقه منفی نشان ندهید .. هر اندیشه فکری و. نویسنده ای بزرگ وار که کافکا هست.نباید نباید نظر منفی

- بیشتر
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

افتضاح گویندگی بد نبود ولی خود کتاب وحشتناک . اصلا ارزش نداشت . حیف ۱۵ تومنم

یاسمن
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

اصلا پیشنهادش نمیکنم. هم گوینده خوب نبود و هم داستان واقعا آزاردهنده بود و پیشنهاد میکنم اگر حالتون زود بد میشه و تحمل خوندن بعضی چیزها رو ندارید نخونید اصلا

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۶۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان