دانلود کتاب صوتی رهبری متواضعانه (خلاصه کتاب) با صدای مهدی افشاریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری متواضعانه (خلاصه کتاب) اثر ادگارد اچ. شین

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری متواضعانه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی رهبری متواضعانه (خلاصه کتاب)

ادگارد اچ. شین استاد افتخاری انستیتو تکنولوژی دانشکده مدیریت ماساچوست و پسرش، پیتر شین، همکار موسس و مدیر ارشد موسسه رهبری و فرهنگ سازمانی، با تاکید بر قدرت روابط، آزادی و اعتماد در سازمان‌ها، کتاب رهبری متواضعانه را تالیف کرده‌اند.

سبکتو خلاصه‌ای صوتی از این کتاب را با صدای مهدی افشاریان در اختیار شما قرار داده است.


درباره کتاب صوتی رهبری متواضعانه

ادگارد اچ. شین و پیتر شین با تکیه بر مطالعات و تجربیات خود در حوزه مدیریت، کتابی را تحت عنوان رهبری متواضعانه تالیف کرده‌اند. این دو نویسنده اعتقاد دارند موفقیت یک سازمان یا کسب‌وکار در گرو رهبری موفق آن است. رهبری اشکال و سطوح مختلفی دارد. ۴ سطح رهبری عبارتند از: سطح منهای یک: غیرانسانی. سطح یک: سرد و بی‌روح. سطح دو: کاملا دوستانه و سطح سه: تضمین شده.

رهبران متواضع، همه افراد رو ارزشمند می‌دانند و رویکرد رهبری متواضعانه را یک فرهنگ سازمانی شفاف با رابطه کاری قدرتمند، می‌دانند. این رهبری مشارکت‌کننده است؛ به این معنا که با سلسله مراتب عمودی و رفتار قهرمانانه رهبران منصوب شده، سازگاری ندارد.؛ بنابراین رهبران متواضع روابط قوی دارند و پویایی گروه را درک می‌کنند.

ادگارد اچ. شین و پیتر شین در کتاب پیش‌رو به مخاطبان خود می‌آموزند چگونه از طریق رهبری متواضعانه در فرهنگ سازمانی تحول ایجاد کنند و رهبران چطور می‌توانند از تفکر سلسله مراتبی به رویکرد متواضعانه رو کنند.

شنیدن کتاب صوتی رهبری متواضعانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی رهبری متواضعانه را به مدیران کسب‌وکارهای مختلف پیشنهاد می‌کنیم. این اثر، مدیران را با انواع روش‌های مدیریت آشنا می‌کند. نانو کتاب پیش‌رو نکات مهمی را درخصوص رهبری متواضع در اختیار مدیران قرار می‌دهد و دروازه کوچکی رو به دنیایی بزرگ به روی آن‌ها می‌گشاید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ دقیقه

حجم

۲۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان