دانلود کتاب صوتی پنج راه برای مدیریت زمان با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پنج راه برای مدیریت زمان اثر کریس کرافت

دانلود و خرید کتاب صوتی پنج راه برای مدیریت زمان

معرفی کتاب صوتی پنج راه برای مدیریت زمان

هر کس زمان بیشتری می‌خواهد، در حالی که شما در روز زمان محدودی دارید و باید زمان بیشتری را برای مهم‌ترین چیزهای زندگی خود بگذارید. در کتاب پنج راه برای مدیریت زمان، کریس کرافت پنج راهنمایی ساده مدیریت زمان را برای کاهش حواس‌پرتی‌ها فراهم می‌کند و در مورد مسائل مهم صحبت می‌کند.

گام اول نه گفتن که یک تئوری ساده، اما در عمل سخت است. کریس توضیح می‌دهد که چطور «نه گفتن» می‌تواند زمان زیادی را برای ما به ارمغان آورد. گام دوم، مذاکره؛ به شما امکان می‌دهد زمان کمتری را در انجام وظایف بی‌اهمیت صرف کنید. سومین راه این است که کارها محول شود و چهارم بهبود سیستم ها و فرایندها است تا کارهای تکراری به سرعت و به راحتی مدیریت شوند. در آخر کریس برای مقابله با کمال‌گرایی و اتلاف وقت توضیحاتی می‌دهد که چگونه پنج روش را به تمام اتلاف زمان‌ها، از جمله جلسات، وقفه‌ها و موارد دیگر، اعمال می‌کند.

در فصل‌های اول، او به شما کمک می‌کند که زندگی و اهداف کاری خود را روشن کنید تا با اولویت‌بندی مضامین با استفاده از ماتریس آیزنهاور و پاسخ سوالاتی مانند آیا ساعات کار طولانی‌تر باعث موفقیت بیشتر می‌شود؟ به مدیریت زمان صحیح بپردازیم.

شنیدن کتاب پنج راه برای مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان