دانلود کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات اثر جودی گلیکمن

دانلود و خرید کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات

معرفی کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات

کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات اثر جودی گلیکمن است. این کتاب به خوانندگان مهارت‌های ارتباطی مورد نیاز در تمام جنبه‌های ارتباط در محل کار را آموزش می‌دهد. این کتاب صوتی با ترجمه‌ی فریبا سبزچمنی و با صدای فرزانه فائزی و توسط انتشارات شادن پژاک منتشر شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات

آیا می‌دانید چگونه در محل کار کمک بخواهید، بدون اینکه درخواستتان احمقانه به نظر بیاید؟ آیا می‌دانید چگونه می‌توانید بازخوردی ارزشمند از همکاران خود دریافت کنید؟ آیا هر بار که با کسی ملاقات می‌کنید، آن فرد شما را به یاد می‌آورد و تحت تاثیر قرار می‌گیرد؟ اگر به هر یک از این سوالات پاسخ «خیر» دادید، به کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات نیاز پیدا خواهید کرد.

در سال ۲۰۰۸، جودی گلیکمن شرکت مشاوره‌ی ارتباطات Great on the Job را راه‌اندازی کرد و توانست مشتریان برجسته‌ای را برای این شرکت به ارمغان آورد. اکنون برنامه‌ی آموزشی سه مرحله‌ای گلیکمن برای نخستین‌بار به صورت کتاب نیز در دسترس است. با مطالعات موردی، استراتژی‌های خرد و استفاده از مثال‌ها، مخاطبان مهارت‌های ارتباطی را یاد می‌گیرند که می‌تواند بلافاصله تمرین و اجرا شود.

در اقتصاد امروز، معمولا باهوش‌ترین، سخت‌کوش‌ترین یا فنی‌ترین افراد نیستند که موفق می‌شوند. در عوض، توانایی برقراری ارتباط خوب اغلب مهم‌ترین پیش‌درآمد موفقیت در محل کار است. بنابراین چه یک مجری مشهور و محبوب باشید و چه یک مبتدی سخت‌گیر، کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات مطالب سازنده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد که برای هر مکالمه‌ای که در محل کار دارید، نیاز دارید.

شنیدن کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از جمله افرادی هستید که به ارتقای ارتباطات اجتماعی خود به ویژه در محل کار علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کتاب صوتی با ترجمه‌ی فریبا سبز چمنی و گویندگی فرزانه فائزی توسط انتشارات شادان پژواک منتشر شده است.

درباره جودی گلیکمن

جودی گلیکمن، نویسنده‌ی کتاب صوتی فن بیان در ارتباطات، هم در حوزه‌ی توسعه‌ی رهبران بسیار مشتاق است و هم مدیران باتجربه و استعدادهای نسل بعدی را پرورش می‌دهد. جودی گلیکمن و تیمش به عنوان مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت Great on the Job به صدها هزار نفر از باهوش‌ترین ذهن‌ها در سراسر آمریکا و دانشگاه‌ها دست یافته‌اند و با بسیاری از تاثیرگذارترین سازمان‌ها و برندهای بزرگ کار می‌کنند. LinkedIn، JP Morgan، Abbott و مدرسه‌ی بازرگانی هاروارد از جمله مشتریان بزرگ این شرکت هستند.

جودی گلیکمن همچنین عضو سابق شورای ۱۰۰ دانشگاه نورث وسترن، عضو سابق هیئت مدیره‌ی Readworks.org و سرپرست موزه‌ی کودکان بروکلین است.

نظرات کاربران

parisam.mn
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

خود کتاب خوبه اما گوینده اش خیلی بد و متوجه نمیشی چی میگه این نسخه رو نخرین اصلن

مشاور
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

یک خلاصه افتضاح بود! انقدر بد خلاصه شده که اصلا مشخص نیست هدف کتاب چی بوده

کاربر 3022918
۱۴۰۰/۰۵/۰۶

صدا گذاریش افتضاحه آدمو عصبی میکنه

کاربر ۲۲۹۷۶۹۳
۱۳۹۹/۰۹/۱۹

خیلی تند صحبت میکنه و خیلی پراکنده و بریده است.من اصلا نپسندیدم

Sin@
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

صدای گوینده خیلی تنده و محتوا کتاب هم واضح نیست ، اصلا پیشنهاد نمیکنم امتحانش کنید 😐

ahmadnezhad amir
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

به هیچ عنوان توصیه نمیکنم بدترین کتاب صوتی بود که خریدم پولم مستقیم رفت تو سطل آشغالی

کاربر 3965491
۱۴۰۰/۱۰/۱۷

با اون چیزی که فکر می‌کردم خیلی متفاوت بود.درکش برام جالب نیست

Ho3ein
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

توصیه به خوندن نمیکنم

sajad khosh niyat
۱۴۰۱/۰۶/۲۵

خوب نبود

marani
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

جالب نبود!

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان