دانلود کتاب صوتی دست‌یابی به زندگی رویایی با صدای مسعود تقی پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دست‌یابی به زندگی رویایی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی دست‌یابی به زندگی رویایی

معرفی کتاب صوتی دست‌یابی به زندگی رویایی

کتاب صوتی دست‌یابی به زندگی رویایی اثری نوشته برایان تریسی درباره نقش عزت نفس در موفقیت است.

عزت نفس شما، کیفیت زندگی‌تان را تعیین می‌کند و میزان اهمیت دادن به خودتان، کیفیت زندگی‌تان را تعریف می‌کند. زمانیکه برای خودتان ارزش قائلید و خودتان را دوست دارید و به خودتان احترام می‌گذارید، اهداف بزرگی برای خودتون تعیین می‌کنید و پشتکار بیشتری خواهید داشت و به موفقیت‌های بیشتری می‌رسید. هرچقدر خودتان را بیشتر دوست داشته باشید، خوشحالتر خواهید بود.

افکار شما؛ تنها چیزی در این دنیا می‌باشد که می‌توانید آن را کنترل کنید. اگر بتوانید طرز فکر و نگرش‌تان را نسبت به رویدادها کنترل کنید، می‌توانید روی احساسات و کارها و زندگی آینده‌تان کنترل داشته باشید.

ارزشمندترین دارایی شما، توانایی کسب درآمدتان می‌باشد و توانایی کسب درآمد، مهمترین و ارزشمندترین دارایی مالی شماست. هربار مهارت جدیدی یاد می‌گیرید، توانایی کسب درآمدتان بیشتر می‌شود. افراد برتر در هر صنعت، همیشه بر روی فرصتهای اینده تمرکز می‌کنند.کیفیت بالای خدمات یا کالا، مهمترین فاکتور در موفقیت شغلی شماست.

باید شهامت این را داشته باشید که بدون تضمین در پیروزی، دست به عمل بزنید. باید این شهامت را داشته باشید که در راستای اهدافتان گام بردارید و مهارت‌های خود را توسعه داده و با مشکلات روبرو شوید. این ویژگی موفقترین رهبران اقتصادی در طول تاریخ است.

 شنیدن کتاب دست‌یابی به زندگی رویایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.


معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۷۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان