دانلود کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی

معرفی کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی

دارن هاردی در کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی به شما یادآوری می‌کند که ارزش و جایگاه زندگی شما با اندازه‌ی مشکلاتی که تصمیم می‌گیرید آن‌ها را حل کنید، مشخص می‌شود. شما می‌توانید یک خانه بسازید و یا همانند الون ماسک بنیانگدار تسلا، روی مریخ شهرسازی کنید. دنبال کردن هدف‌های بزرگ است که شما را استثنایی می‌کند.

درباره کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی

شما الان در دوران خارق‎العاده و در یک جامعه‌ی آزاد زندگی می‌کنید که به منابع و تکنولوژی فروانی دسترسی دارید تا به موفقیت برسید. تعیین هدف و برنامه‌ریزی برای دستیابی به اهداف‌تان، کوچک و یا بزرگ به زمان و میزان انرژی یکسانی نیاز دارد اما پاداش‌ها و تاثیرات آنها خیلی با هم فرق می‌کند. این چیزی است که دارن هاردی در کتاب صوتی برنامه ریزی هفتگی تاکید می‌کند.

مطمئن شوید هر سه هدف بزرگ زندگی‌تان را مشخص کرده‌اید و اولویت‌های برنامه‌ریزی هفتگی‌تان بر اساس تمامی ارزش‌ها و اهداف‌تان، تعیین شده‌اند. سپس فقط کارهای مهم و ضروری را انجام دهید و بقیه کارها را به دیگران واگذار کنید.

تا زمانیکه ما به خودمان فشار کافی نمی‌آرویم؛ متوجه استعداد و خلاقیت خود نمی‌شویم. افراد موفق همه به تعیین مهلت‌های غیرمنطقی علاقه دارند؛ نه به این خاطر که آن‌ها غیرمنطقی هستند، بلکه به خاطر اینکه خودشان و تیم‌شان و اطرافیان‌شان را مجبور می‌کنند که استعداد و خلاقیت خود را به کار برده و از پس مشکلات برآیند و به همین علت جهش‌های بزرگ و غیر ممکن‌ها، انجام شده‌اند.

کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی به شما کمک می‌کند با استفاده از تکنیک‌های برنامه ریزی در طول هفته به سمت موفقیت قدم بردارید.

شنیدن کتاب صوتی برنامه‌ریزی هفتگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری را به شنیدن فایل صوتی برنامه‌ریزی هفتگی دعوت می‌کنیم.

درباره دارن هاردی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند.

او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

در بخشی از این کتاب صوتی می‌شنویم

یکی از ماجراجویی‌های جالبم این بوده که چند وقت پیش من و همسرم جورجیا داشتیم از دوستان خوبمون پذیرایی می‌کردیم که از شهر دالاس تگزاس به اون یکی خونه‌مون در ساحل میامی اومده بودند. ما داشتیم با هم در ساحل قدم می‌زدیم. اون روز روز زیبایی بود آسمان آبی روشن بود خورشید به گرمی می‌تابید و ما روی شن‌های سفید ساحل جنوبی میامی قدم می‌زدیم. این در حالی بود که هوای دالاس تقریبا چهل درجه بود و همانطور که قدم می‌زدیم دوستم داشت می‌گفت که زندگی ما چقدر فوق‌العاده است که دو خونه‌ی عالی در ساحل میامی و سن دیگو داریم. این حرف درست بود. این دقیقا خلاف اون شکلی بود که زندگی من شروع شده بود. من در خونواده‌ی ازهم‌گسیخته‌ای به دنیا اومدم. مادرم من رو رها کرد و اساسا در شرایطی بزرگ شدم که می‌شه گفت خلاف شرایطیه که الان در اون زندگی می‌کنم. و وقتی داشتیم قدم می‌زدیم رابرت به اقیانوس آبی‌رنگ نگاه می‌کرد و خورشید روی زمین می‌تابید گفت پسر، زندگی یعنی این. اون گفت زندگی تو در چند سال گذشته خیلی پیشرفت کرده. رابرت بیش از پونزده ساله که منو می‌شناسه. اون گفت من تو رو می‌شناسم، همیشه وضعت خوب بوده اما رفیق تو این چند سال گذشته تو خیلی مشهور و موفق شدی. ماجرا چیه؟ چه اتفاقی افتاده؟ راز موفقیتت چیه؟ برای یه لحظه به‌ش فکر کردم و حق با اون بود.

چند روز بعد از اینکه اون و همسرش از پیشمون رفتند، من برگشتم و بررسی کردم و واقعا دیدم در چند سال گذشته درآمدم پنج برابر شده....

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

فائزه اسماعیلی
۱۳۹۹/۰۳/۲۸

با اینکه مختصر و کوتاهه ولی نکته ای که یاد میده خیلی خیلی خیلی مهم و تاثیرگذاره. چون مدت ها برخلاف توصیه این کتاب عمل کردم و چوبشم خوردم، قدر درس فوق العاده ای که از این کتاب گرفتمو میدونم.

- بیشتر
حسین قدیری
۱۳۹۹/۰۷/۱۳

بسیار زیبا بود من خودم با بولت ژورنال ترکیبش میکنم (( به اضافه چند تا چاشنی دیگه 😉)) و میزارم تا تو گرمای زمان تا خوب جا بیفته‌ ؛ ان شاءالله مورد عنایت آقا صاحب الزمان(عج) قرار بگیر و ایشون

- بیشتر
erfanrahmani
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

دارن هاردی عاااالیه خوبیش اینه که شما رو با یه روش مربع ۴ گانه آشنا میکنه که با اون میتونید هدفهای پنهان رو شفاف کنید و روزاتونو و ساعت هاتونو برای رسیدن به هدف خرج کنید و اینکه کارهای بیهوده رو

- بیشتر
Ali Alirezaei
۱۳۹۹/۰۷/۲۴

عالیه اگه شروع به برنامه ریزی روزانه دقیق کردین خیلی نکات خوبی رو اشاره می کنه در کل من توصیه می کنم

14diamonds
۱۳۹۹/۰۱/۰۴

خیلی کاربردی و مفید بود. لذت بردم و استفاده کردم. هرکس موفقیت خودش و رسیدن به اهدافش براش مهمه می‌تونه از این کتاب استفاده کنه. راهکارهای منطقی و درستی ارائه می‌ده که در صورت رعایتشون غیرممکنه به هدفت نرسی!!!

Ramtin
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

این کتاب صوتی فوق العاده است🤩 ترجمه بی نظیر🤩 صدای بسیار زیبا🤩 گویندگی حرفه ای🤩 مطالب خیلی بدردبخور و مفید🤩 و درن هاردی بی نظیر مثل همیشه🤩 حتما گوش کنید🤩

saloo
۱۳۹۹/۰۸/۱۴

گویندگی عالی ولی این کتاب بدرد تنبلا نمیخوره.

Farzane H
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

خوب و مفید بود ؛ گویندگی عالی👌

ف.ه
۱۳۹۹/۰۷/۰۲

کوتاه ولی خیلی مفید و پر از نکته بود،گویندگی هم خوب بود

jamalneko
۱۳۹۹/۰۶/۲۹

من طبق معمول اینو به دوستانم توصیه میکنم

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۷ دقیقه

حجم

۲۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان