دانلود کتاب صوتی زندگی در فراوانی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی در فراوانی

زندگی در فراوانی یکی از کتاب‌های پرفروش جول اوستین است. با شنیدن کتاب صوتی زندگی در فراوانی که با صداپیشگی مهبد قناعت‌پیشه در دسترس شما قرار دارد، می‌آموزید چه‌طور قدردات نعمت‌های زندگیتان باشد و از آن‌ها به درستی استفاده کنید.


درباره کتاب صوتی زندگی در فراوانی

جول اوستین اعتقاد دارد ما انسان‌ها افریده شده‌ایم تا در فراوانی زندگی کنیم؛ تنها باید ذهنیت کمبود و کاستی را از خود دور کنیم و فکر رو اعتقاد به فراوانی را در خود افزایش دهیم. خدا می‌تواند به‌شما فراتر از موقعیت‌های عادی که در نظر دارید، برکت بدهد، تنها باید موانع را کنار بزنید. منظور اوستین از فراوانی، شادی، سلامتی، توانایی، فرصت‌ها، خلاقیت، شجاعت و سایر نعمت‌های الاهی است. جول اوستین در کتاب صوتی زندگی در فراوانی می‌گوید: اگر خدا را در اولویت قرار دهید، نعمت‌های او به سمت شما جذب می‌شوند؛ باور داشته باشید که رویای خدا برای زندگی شما از رویای خودتان خیلی بزرگ‌تر است. تنها باید ایمان خود را حفظ کنید و در مسیر صحیح گام بردارید.

بنابراین به خدا احترام بگذارید و تنها از او راهنمایی بخواهید. آرزوهای خود را به خدا بسپارید و مطمئن باشید که او درهایی را به روی شما باز می‌کند که فکرش را هم نمی‌کرده‌اید. بدون شک در سایه چنین تفکر و ایمانی زندگی طولانی و با برکتی، همراه با احترام، ثروت و سرشار از خوشی، نصیبتان خواهد شد.

شنیدن کتاب صوتی زندگی در فراوانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صوتی زندگی در فراوانی برای کسانی که از رحمت و محبت خدا نا امید شده‌اند یا دوران سختی را پشت سر می‌گذارند، بسیار کمک‌کننده و الهام‌بخش است.

درباره جول اسکات اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.


جملاتی از کتاب صوتی زندگی در فراوانی

ما قرار نیست در طول زندگی همواره در کشمکش باشیم که نتونیم به آرزوهامون برسیم، نتونیم موهبتی در زندگی دیگران باشیم. کمبود در سرنوشت شما نیست؛ شما آفریده شده‌اید تا در فراوانی زندگی کنید. ولی اگه مدت زیادی سختی کشیده باشید به آسونی ذهنیت کمبود رو در پیش می‌گیرید. به خودتون می‌گید من هیچ وقت نمی‌تونم یه خونه خوب داشته باشم. هیچ‌وقت به اندازه کافی پول ندارم تا به خانوادم برسم. تا وقتی که فکر کنید به اندازه کافی ندارید، هیچ وقت بیش از اندازه کافی نخواهید داشت. باید اون ذهنیت کمبود رو از بین ببرید و ذهنیت فراوانی را در ذهن خودتون به وجود بیارید. خدا راه‌هایی برای رشد شما داره که اصلا از اون‌ها خبر ندارید.

نظرات کاربران

navid shiasi
۱۳۹۹/۰۴/۲۴

کاش تمام کتابها رو این گوینده اجرا میکرد صدا عالی

mobin.b
۱۳۹۹/۱۲/۲۸

عالییییییییییی ممنون مهبد جان کاش گوینده کل کتابا بودی 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻👌👌👌

zohretavakoli
۱۳۹۹/۰۹/۱۶

عالی

zeinab
۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسیار بسیار عالی و تاثیرگذار. توصیه میکنم حتما گوش کنین نه یکبار بلکه صدبار. من روزی 2بار گوش میدم و واقعا حالمو خوب میکنه و اثر مثبت داشته برام. ممنون از سازندگان این اپلیکیشن بسیار مفید

اعظم همتعلی کیخایی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲

خیلی عالی عالی عالی

کاربر BHMAN P
۱۴۰۰/۰۲/۱۹

سلام هم کتابش عالیه هم نویسندش هم راوی کتاب کلا با حس خواصی مطالب را بیان میکندومی توانید درک کنید به درستی

کاربر ۵۹۰۸۳۱۰
۱۴۰۲/۰۸/۰۹

جناب مهبد بسیار عالی هستی برای من هر صبح تا شب رو ماشین تو خونه فقط صدای شما پخش میشه...هر وقت ناراحتم و غمگینم میام سراغ کتابا با صدای شما.....

Lena
۱۴۰۲/۰۴/۲۷

حس خوبی بهتون میده ارزشش رو داره گوشش بدین🤍

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان