دانلود کتاب صوتی عشق خداوند با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی عشق خداوند

عشق خداوند یکی از سخن‌رانی‌های کیش خنده‌رو، جول اوستین است. جول اوستین در این سخنرانی از عشق خداوند به مخلوقاتش حرف می‌زند. 

خدا این توانایی خارق العاده را دارد که با همه ما طوری رفتار کند که انگار فقط شخص ما فرد مورد علاقه او هستیم. عشق خدا نامحدود است و نیازی ندارد شخص خاصی را انتخاب کند و عشق او شامل تمانی انسانها و مخلوقات می‌شود. خداوند فقط عشقش را ابراز نمی‌کند؛ بلکه او خود عشق است. 

خداوند شما را دوست داردچون فرزند و مخلوق او هستید. او روح خود را در شما دمیده است. زمانیکه این عشق رو دریافت می کنید, با اعتماد به نفس زندگی می‌کنید.

شما کسی هستید که خدا عاشق اوست. وقتی خودتان را فرد مورد علاقه خدا می‌بینید, با اعتماد به نفس به درگاه او می‌روید و شجاعانه دعا می‌کنید, رویاهایتان را از او می‌خواهید, به این باور دارید که سلامتی‌تان بهبود پیدا می‌کند و درهای جدیدی باز می‌شود. نه به خاطر آدمی که شما هستید بلکه به خاطر این که شما مخلوق خداوند هستید و عشق او نامحدود است.

عشق واقعی ربطی به عملکردتان و کاری که می‌کنید یا نمی‌کنید ندارد. بلکه عشق واقعی را خدا همین الان هم دارد. وقتی عشق خدا را دریافت می‌کنید و می‌دانید که علی‌رغم کاستی‌ها، او هنوز به شما افتخار می‌کند و شما را شاهکار می‌داند, باعث می‌شود روحیه‌تان بالا برود و به شما قدرت می‌دهد که بهتر عمل کنید و ان زنجیر‌هایی که شما را عقب می کشند را بشکنید.

عشق خداوند یک هدیه است پس با ایمان آن را دریافت کنید و با شجاعت به درگاه خدا بروید.

شنیدن کتاب صوتی عشق خداوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن سخنرانی‌های انگیزشی جول اوستین برای همه خوب است. پس شما را به شنیدن عشق خداوند دعوت می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اسکات اوستین که در ماه مارس سال ۱۹۶۳ در هوستون تگزاس به دنیا آمد. او به خاطر شغل پدری خود، در سال ۱۹۹۹ در کلیسای لیکوود به‌عنوان کشیش انتخاب شد. جول همچنین به‌عنوان یک نویسنده و سخنران تلویزیونی فعالیت می‌کند. مردم او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند. خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه و در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا دیده می‌شود. باید خاطرنشان ساخت کتاب‌های اوستین در رده پر فروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز هستند.


نظرات کاربران

Erfan
۱۳۹۹/۱۱/۲۲

جول استیون عالیه حرفاش واقعا به ادم انگیزه میده و باعث میشه با یه نگاه دیگه به دنیا نگاه کنه #صوتی

Meysam
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

عالیه ما به این فکر میکنیم که چقدر خدارو دوست داریم ولی چیزی که مهم تره اینه که خدا چقدر شمارو دوست داره؟؟ یادآوری ِ خوبی بود به عشقِ بی قید وشرط خدا و توضیح سبحان بودن خداوند. خداروشاکرم

الهام سهرابی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴

عالی،مخصوصا با گویندگی آقای قناعت پیشه

کاربر 2045097
۱۳۹۹/۰۴/۱۷

عالی

دختر امام رضا 💛
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

سلام ، جملات این کتاب از اعماق قلب میاد به همین دلیل در روح انسان نفوذ میکنه و مثل قند تو دلتون آب میشه ❤ صدای گیرا و پرنشاط آقای قناعت پیشه باعث حک شدن واژه ها در ذهن شنونده میشه👌🏻🌹

Flora
۱۴۰۲/۰۵/۲۶

سلام طاقچه جونم ❤️ اگر این نظر رو عملی کنید فوق‌العاده میشه! لطفا امکانی ایجاد کنید که کاربران کتابهای صوتی بتونن برای هر فصل از کتاب صوتی جداگانه نوت بنویسند و جملات مهم یا برداشت های شخصی خودشون رو مثل کتابهای الکترونیکی یادداشت

- بیشتر
کاربر ۴۹۹۵۳۸۱
۱۴۰۱/۰۸/۱۳

خیلی عالی بود ، لطفا کتاب های دیگر هم از ایشون با همین گوینده بزارید 🙏🤍

m
۱۴۰۰/۰۱/۲۱

این بشر کلاه بردار محضه

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۲۱٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان