دانلود کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم اثر لی برمن

دانلود و خرید کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم

معرفی کتاب صوتی اصول رفتار صحیح با مردم

کتابچه صوتی اصول رفتار صحیح با مردم چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب اصول رفتار صحیح با مردم نوشته لی بِرمَن و جِرِمی بِرنارد است. نویسندگان این اثر درباره قدرت خارق‌العاده نزاکت در کار و زندگی صحبت می‌کنند.

درباره کتاب اصول رفتار صحیح با مردم

کتاب اصول رفتار صحیح با مردم، راهنمای معاشرت دنیای امروز است که با نگاهی عمیق به نزاکت، به قلم دبیران امور اجتماعی کاخ سفید، خانم لی بِرمَن و جِرِمی بِرنارد (دبیران دوران ریاست‌جمهوری بوش و اوباما) نوشته شده است. کتاب حاضر، یک منبع اطلاعاتی صادق و آگاه برای کسانی است که مایل به بهبود خود، به خصوص در محل کار هستند.

یکی از شیوه‌های رفتار صحیح با دیگران، این است که با احترام و نزاکت، قادر و مایل به مدیریت سخت‌ترین تعارضات باشیم. در این حالت، فقط مواظب عدم بروز تعارضات بودن کافی نیست و نیاز به فضیلت و دیپلماسی دارد. اگر مشکلات، ناشی از جملات خصمانه یا تهاجمی و پا را از حد فراتر گذاشتن باشد، هیچ راهی برای حل این تعارضات وجود نخواهد داشت.

صادق بودن در هر شرایطی، هر فردی را مُعتمد بار می‌آورد و می‌تواند او را به فردی تبدیل کند که همه می‌خواهند در کنارش باشند. این معتمد بودن، باعث اعتماد بیشتر، اقتدار بیشتر و دلیل بیشتری برای تشویق به رفتارِ مودبانه و از روی توجه با دیگران است. با ایجاد چرخه‌ای بین صداقت، و معتمد بودن، و رفتار با نزاکت برای عرضه داشتن این موارد، جوّی محترمانه و جذاب ایجاد خواهد شد.

بهترین راه برای مدیریت نزاکت و جذابیت مجازی، حفظ حُسن‌نیت و توجه به دیگران است.

شنیدن کتابچه صوتی اصول رفتار صحیح با مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن یا شنیدن کتاب کامل اصول رفتار صحیح با مردم را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره نویسندگان

لی بِرمَن، دبیر اَعمالِ اجتماعی کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری جورج بوش بود. قبل از این، او دبیر اجتماعی مشاور رئیس‌جمهور بوده و به عنوان رئیس کارکنان برای بانوی دوم، لین چِنی (Lynne Cheney) خدمت می‌کرد. شغل و حرفه او نه تنها شامل برنامه‌ریزی رویدادهای گسترده و چشم گیر؛ بلکه، شامل مادر بودن به صورت تمام وقت هم می‌شود. وبلاگ او، آمِریکَن تِیبِل (Americas Table)، آشپزی و سرگرمی های آمریکایی را به نمایش می‌گذارد. لی بِرمَن، یک جنگجوی تمام عیار در حوزه‌های آداب معاشرت، خانواده و غذاهای خوشمزه است. او اکنون همراه شوهر و دو دختر جوانش در واشنگتن زندگی می‌کند.

جِرِمی بِرنارد، به عنوان دبیر امور اجتماعی در کاخ سفید در دوران ریاست‌جمهوری اوباما خدمت می‌کرد. او اولین مردی بود که این جایگاه را به دست آورد. برنارد، همچنین به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور و مشاور عالی سفارت ایالات متحده در فرانسه خدمت کرده است. او موسس و رئیس JMB Global، LTD و یک شرکت مشاوره ای است. جرمی برنارد اخیرا در لس آنجلس زندگی می‌کند و به خاطر حس شوخ طبعی استثنائی‌اش مشهور است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد