دانلود کتاب صوتی قوانین طبیعت بشر با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قوانین طبیعت بشر اثر رابرت گرین

دانلود و خرید کتاب صوتی قوانین طبیعت بشر

معرفی کتاب صوتی قوانین طبیعت بشر

کتابچه‌ی صوتی قوانین طبیعت بشر خلاصه‌ای از مهم‌ترین نکات کلیدی کتاب قوانیین طبیعت بشر اثر رابرت گرین است. گرین در این کتاب درباره قوانینی سخن گفته که طبیعت موجودی به اسم انسان را شکل می‌دهند

درباره کتاب قوانین طبیعت بشر

رابرت گرین در کتاب قوانین طبیعت بشر، ۱۸ قانون آورده که هر کدام توضیح می‌دهند ما به‌عنوان انسان چه کسی هستیم و چرا اینگونه زندگی می‌کنیم. گرین در این کتاب بر خصوصیات عاطفی و اکتسابی انسان تاکید ویژه‌ای دارد.

کتاب  قوانین طبیعت بشر به ۱۸ فصل تقسیم شده و هر فصل به یک قانون اشاره دارد که طبیعت بشر را تعریف می‌کند. رابرت گرین هر فصل را با ارائه یک توضیح خلاصه از اینکه هر قانون مستلزم چه چیزهایی است شروع می‌کند. او سپس داستان زندگی یک فرد را بازگو می‌کند که جنبهٔ خاصی از زندگی بشر را عینیت می‌بخشد.

در هر داستان درس‌های زیادی برای یادگیری هست و گرین هم استراتژی‌های کاربردی و آموزنده‌ای از نحوهٔ انتخاب و به کارگیری آن قانون خاص را ارائه کرده است.

هدفِ کتاب، نشان دادن ِبهترین و بدترین مسیرهای طبیعت بشر به شما است تا بیشتر از آنها آگاه شوید. گرین از خوانندگانش می‌خواهد شخصیتشان را تحلیل کنند و ببینند که آیا به یک عیب یا نقص خاص دچار هستند یا نه و یاد بگیرند چطور آن را برطرف کنند.

نویسنده همچنین از شما می‌خواهد که از این تمایلات طبیعی در اطرافیانتان هم آگاه باشید تا تحت کنترل و تاثیر کسی قرار نگیرید.

قوانین طبیعت بشر طیف وسیعی از موضوعات از مبحث تکامل گرفته تا معنویت، اقتصاد، سیاست و مذهب را پوشش می‌دهد.

گرین تمام این موضوعات را بهم پیوند زده تا نمایی از طبیعت بشر و اینکه چگونه خودمان را بهتر درک کنیم به تصویر بکشد.

شنیدن کتاب طبیعت بشر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابچه ترکیبی از علم انسان‌شناسی، روانشناسی و جامعه‌شناسی است که برای مخاطب عام و به زبان ساده نوشته و صوتی شده است تا حقایقی را درباره زندگی انسان و طبیعتش بیان کند.

درباره رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده امریکایی به خاطر کتاب‌هایی که درباره قدرت، استراتژی و وسوسه نوشته، معروف است. او شش کتاب پرفروش بین‌المللی دارد. ۴۸ قانون قدرت، هنر سرچشمه، ۳۳ استراتژی جنگ، قانون ۵۰، تسلط و قوانین طبیعت انسانی.

رابرت ۶۰ ساله در یک خانواده یهودی متولد شده و در لوس‌آنجلس بزرگ شده است، در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی و ویسکانسین - مدیسون هم درس خوانده است. گرین قبل از پرداختنش به نویسندگی حدود ۸۰ شغل را تجربه کرده بود.

جملاتی از کتابچه قوانین طبیعت

جامعه، همیشه برای راهنمایی و حمایت، به دنبال رهبران مناسبی می‌گردد. به همین دلیل، برخی مردان و زنان به مقام‌هایی منصوب می‌گردند. آنها وظیفه تصمیم‌گیری را به عهده می‌گیرند تا دیگران بتوانند به زندگی روزمرهٔ خود برسند. در عین حال، مردم از این واقعیت که مجبورند آن چیزی را انجام دهند که رهبرانشان می‌گویند، بیزارند. آنها، این را بردگی و بندگی می‌دانند. گرین می‌گوید که این دوگانگی، جزء ذاتیِ طبیعتِ بشر است. یک رهبر ممکن است تحسین شده و مورد ستایش قرار گیرد، اما همان افراد، وقتی که رهبر ضعف کوچکی از خود نشان دهد به او پشت کرده و به‌راحتی برعلیه‌اش تحریک می‌شوند. اگر شما یک رهبر هستید، نمی‌توانید خود را محق دانسته و وفاداری افرادتان را بدیهی و حق مسلم خود فرض کنید. تلاش برای دامن زدن و یا سرزنشِ هر تغییرِ ناگهانیِ آنها، شما را ضعیف نشان داده و ممکن است باعث ایجاد شک و تحقیر گردد. افراد، معمولاً در تصمیماتِ خود بی‌ثبات و ناپایدارند، شما باید از خود اقتدار و تسلط نشان دهید تا اعتمادشان را به دست بیاورید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت گرین
رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده و سخنران آمریکایی است که بیشتر به خاطر کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی و قدرت شهرت دارد. پرفروش‌ترین کتاب‌های او 48 قانون قدرت، قوانین نفوذ و هنر اغواگری هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد