دانلود کتاب صوتی کلینیک حیوانات با صدای علی آباقری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کلینیک حیوانات اثر افشین تل‌لو

دانلود و خرید کتاب صوتی کلینیک حیوانات

نویسنده:افشین تل‌لو
گوینده:علی آباقری
انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی کلینیک حیوانات

کتاب صوتی کلینیک حیوانات، مجموعه داستان‌های کوتاه و طنز افشین تل‌لو است که در قالب نمادین، درباره‌ی تعارضات انسان‌ها نوشته شده است. نسخه صوتی این اثر محصول انتشارات سوره مهر است.

درباره‌ی کتاب صوتی کلینیک حیوانات

کتاب صوتی کلینیک حیوانات شامل بیست داستان کوتاه طنز است که در هرکدام از آنها به یکی از تعارضات و چالش‌هایی که هر انسانی ممکن است به آن‌ها بربخورد پرداخته شده است. افشین تل‌لو، که خودش پزشک است، این مجموعه را با الهام از خاطرات و مشکلات مراجعان و بیماران خودش نوشته است. در کلینیک حیوانات با ما داستان‌هایی نمادین رو  به رو هستیم که هر کدام بعدی از ابعاد زندگی پیچیده‌ی انسان‌ها را نشان می‌دهد. قهرمان‌های داستان‌های کتاب صوتی کلینیک حیوانات، جانورانی مانند آفتاب‌پرست، الاغ، هزارپا، بلبل، پشه، پنگوئن، جغد، جوجه تیغی، حلزون، خرس قهوه‌ای، پلنگ، روباه، سگ، پروانه، شتر، طوطی، کلاغ، گربه سیاه، موش، گرگ و لاک‌پشت هستند.

کتاب صوتی کلینیک حیوانات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی کلینیک حیوانات برای افرادی که داستان کوتاه دوست دارند، جذاب است. اگر آثار نویسندگان ایرانی را دوست دارید و دنبال می‌کنید، از شنیدن کتاب صوتی کلینیک حیوانات لذت خواهید برد.

جملاتی از کتاب صوتی کلینیک حیوانات 

آفتاب‌پرست با ک فنجان چای داغ و تازه دم کنار دستش، نشسته بود روی مبل و توی یک عصر تابستانی، روزنامه را باز کرده بود جلوی رویش. او ورق زد و زد تا رسید به جدول. با اعتماد به نفس کامل شروع کرد به حل کردن.

«یک عمودی: من و تو، دوحرفی.» ب رضایت خاطر و لبخند خاصی نوشت ما. «خب بعدی. یک افقی: رنگ آفتاب‌پرست...»

آفتاب‌پرست جا خورد. آخر انتظار همچین سوالی را نداشت. کمی فکر کرد و گفت یعنی من واقعا از خودم هیچ رنگی ندارم؟ نگاهی به خودش انداخت، شده بود کِرِمی با طرح‌های قهوه‌ای. این رنگ مبل بود!

آفتاب‌پرست همیشه خوشحال بود که می‌تواند به رنگ وسایل اطرافش دربیاید. ولی تا حالا اصلا فکر نکرده بود که از خودش هیچ رنگی ندارد...

نظرات کاربران

کاربر ۲۴۷۳۶۱۳
۱۳۹۹/۰۸/۲۶

چرا رایگان نمی کنید؟😭😭😭

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۰ دقیقه

حجم

۳۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۳۰%
تومان