دانلود کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری با صدای بهروز طالبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری اثر امیر بختیاریان

دانلود و خرید کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۴.۴از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری، نوشته‌ی امیر بختیاریان، به زندگی پیر هرات، از کودکی تا بزرگسالی می‌پردازد و آثار او را نیز بررسی می‌کند. انتشارات مدرسه کتاب خواجه عبدالله انصاری را منتشر کرده و نسخه صوتی آن محصول انتشارات آوانامه است. 

درباره‌ی کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری

خواجه عبدالله انصاری که به پیر هرات معروف است، در سال ۳۹۶ ه.قمری در هرات متولد شد. او یکی از مشهورترین عارفان و مفسران قرآن و حدیث بود و اهل فن جدل و استاد اخلاق به شمار می‌رفت. از خواجه عبدالله کتاب‌های بسیاری به جا مانده که از میان آن‌ها می‌توان به طبقات الصوفیه، زادالعارفین، مناقب الاهل الآثار، محبت‌نامه، مناجات‌نامه و الهی‌نامه اشاره کرد. 

خواجه عبدالله انصاری در سن هفتادسالگی نابینا شد اما این سبب نشد که از کارش در مجالس سخنرانی ارشاد جوانان دست بکشد. در نهایت در سال ۴۸۱ ه.قمری در سن هشتاد و پنج سالگی درگذشت. امیر بختیاریان در کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری، وقایع مهم زندگی او را بازگو می‌کند و مخاطب را تا پایان داستان دل‌انگیزش همراه خود می‌کشاند.

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری برای علاقه‌مندان به مطالعه زندگی‌نامه جذاب است. دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی نیز این اثر را شنیدنی می‌یابند.

جملاتی از کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری

مسجد شلوغ بود. هر چهار ایوان و شبستان‌هایش از اهالی شهر پر شده بودند. همه خوشحال به نظر می‌رسیدند و این خوشحالی با شربت انگور و حلوای نیشابوری رنگ دیگری به خود گرفته بود. در شبستان بزرگ مسجد، آن‌جا که محراب قرار داشت، استادان قرآن و بزرگان هرات کنار هم به ردیف نشسته بودند. در میانشان کودک نه ساله‌ای هم به چشم می‌خورد. او که عبدالله انصاری هروی نام داشت، طی دوسال تمام قرآن را از بر کرده و جشن امروز هم به خاطر او برگزار شده بود. هفته‌ها می‌شد که عبدالله این کودک هراتی حفظ قرآن را به پایان رسانده و در این مدت، بارها در جلسات مختلف قرآن از طرف مردم امتحان شده بود. البته هربار هم همگان با تعجب شاهد آن بودند که عبدالله خردسال، هر آیه‌ای را که آن‌ها شروع می‌کنند به راحتی ادامه می‌دهد و به تناسب معنی هر آیه لحن خاصی به گفتارش می‌دهد...


نظرات کاربران

أبوٰمُخلــــِـــٰـــصْ
۱۳۹۸/۱۰/۰۶

الهی! در سر آب دارم، در دل آتش، در باطن ناز دارم در ظاهر خواهش، در دریایی نشستم که آن را کران نیست، به جان من دردی است که آن را درمان نیست، دیده ی من بر چیزی آمد که

- بیشتر
حسین فاضلی
۱۴۰۱/۰۲/۲۹

درود بر پیرهرات... کتاب خوبی لذت بردم 👌

0014
۱۴۰۱/۰۴/۱۸

چرا و چرا و چرا ناشر گرامی ! جلد ابوعلی سینا رو قرار نمیدید؟😓

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۷٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان