دانلود کتاب صوتی چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم

معرفی کتاب صوتی چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم

چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم کتابی از جول اوستین و درباره‌ی  نیروهای زیادی است که در کائنات وجود دارند تا به ما کمک کنند تا غیر ممکنی را به ممکن تبدیل بکنیم.

سایت نگرش نیک ترجمه این کار را بر عهده داشته و انتشارات نازنین آذرسا، نسخه صوتی این اثر را در اختیار شنوندگان قرار داده است.

درباره‌ی  کتاب چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم

بسیار پیش آمده است که در تلاش برای انجام کاری بودیم که دیگران و یا حتی خودمان آن را غیر ممکن می‌پنداشتیم. اما اگر توانسته باشیم آن را به سرانجام برسانیم و موفقیت را برای خودمان ثبت کنیم می‌بینیم که در اصل چیزی به نام غیر ممکن وجود ندارد.

حالا ممکن است که این سوال پیش بیاید که چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم؟ جول اوستین در این اثر برای ما می‌گوید که با وجود لطف خداوند در زندگی هیچ محالی در دنیا برای ما وجود ندارد. نیروهای متعددی در کائنات به کمک ما می‌آیند تا هر نشدنی را به شدنی تبدیل کنیم. 

کتاب چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم برای افرادی که در میانه‌ی راه انجام کاری، خسته شده‌اند، دست از تلاش کشیدند و یا فکر می‌کنند که موفقیتی برایشان وجود ندارد، مناسب، کاربردی و خواندنی است. 

درباره‌ی جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند.

جملاتی از کتاب چگونه در ذهن خود احساس ضعف نکنیم

همه ما با سختی ها و موانع روبرو می شویم. بسیار آسان است که ناامید شویم و از باورهای خود دست بکشیم. گاهی اوقات ما احساس تنهایی می کنیم، مثلا هیچکس از حال و اوضاع ما خبر ندارد، هیچکس از ما حمایت نمی کند و در نتیجه ما در ذهن خودمان احساس درماندگی و ضعف می کنیم.

اما کتاب هیبروز در مورد «قهرمانان ایمان» صحبت می کند.

در مورد تمام چیزهای شگفت انگیزی که آنها توانستند بدست بیاورند.

کار آسانی نبوده، مشکلات زیادی را تحمل کردند، با آنها بدرفتاری- های زیادی شده است و فرصت های زیادی برای تسلیم شدن داشتند. اما آنها ایمان خود را حفظ کردند و در نهایت هم به هدف خود رسیدند.

در بخش 12 این کتاب آمده است که ما توسط تماشاچیانی احاطه شده ایم که ما را برای مسابقه ای که در آن شرکت کرده ایم، تشویق می کنند.

این بخش از کتاب، تصویر یک استادیوم بزرگ در بهشت را در ذهن ما شکل می دهد که مسابقه ای در آن در حال برگزاری است.

افرادی که در جایگاه تماشاچی ها حضور دارند انسان های پرهیزکار نسل های گذشته هستند.

این افراد تماشاچی، یعنی همان «قهرمانان ایمان» به ما نگاه می کنند و ما را تشویق می کنند.

شما در این مسابقه تنها نیستید، تمام بهشتیان هم با شما هستند. نه تنها این «قهرمانان ایمان» با شما هستند، بلکه تمام کسانی که شما دوستشان داشتید و الان از این دنیا رفته اند نیز با شما هستند.

حتی تمام خویشاوندانی که آنها را ندیده اید هم با شما هستند.

چندین نسل قبل از پدربزرگ و مادربزرگ های شما هم اکنون شما را تماشا می کنند.

می گویند:

«دختر تو می توانی، پسر تو می توانی، شاید زندگی سخت باشد اما تو ابزار لازم برای غلبه بر آن را داری، ما تو را باور داریم».

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظرات کاربران

elham
۱۳۹۸/۰۸/۰۷

گویندگی خوب نبود انقد با صداش بازی های بد میکنه مفهوم و متن کتاب خراب کرده

faezeh_davarii
۱۴۰۱/۰۷/۱۵

لطفا این کتاب رو با یه گوینده دیگه بذارید این گوینده بازیش گرفته بود. ممنون

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۶ دقیقه

حجم

۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان